IT-dienstverlener Bechtle kiest Total Design voor campagnes

De Nederlandse IT-dienstverlener Bechtle heeft Total Design gekozen als bureau voor haar corporate-campagne én de employer branding-campagne. De campagnes met als thematiek Niet hip. Wel happening worden in september gelanceerd, op hetzelfde moment dat Bechtle haar nieuwe huisstijl introduceert.

Het is voor het eerst dat Bechtle in Nederland landelijk campagne voert. Het bedrijf heeft Total Design geselecteerd na een strategische en pitch eerder dit jaar. De campagne wordt onder andere uitgerold op radio, outdoor en social media. Daarnaast wordt de campagne doorvertaald naar interne en online branding-activiteiten.

Milo van der Meij, Head of campaigns bij Total Design: “We zijn blij en trots op onze nieuwe klant. Een grote speler met een eigen smoel, die meer bekendheid verdient. Blij dat we mogen helpen hier een verschil in te maken!”

Niels Heijnen, Manager Campaigns & Creative bij Bechtle: “In de samenwerking met Total Design vonden we een sparringpartner met kennis én een frisse, creatieve blik. Een partner die niet bang is om weg te blijven van het conventionele in onze markt, maar wel heel erg goed snapt wat er speelt. Dat heeft geleid tot een campagneconcept dat zich onderscheidt van de massa en glashelder communiceert waar wij voor staan. Toekomststerke IT die nu werkt.”

www.totaldesign.com

www.bechtle.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Total Design wint drie Red Dot Design Awards

02-09-2025 | 15:04:00
Het rebrandingproject voor Nationale Opera & Ballet werd onderscheiden in de categorieën Corporate Design en Brand Design.

Total Design behaalt B Corp-certificering

22-07-2025 | 11:15:10
Het bureau sluit zich daarmee aan bij een wereldwijde beweging van bedrijven die zakelijk succes combineren met maatschappelijke verantwoordelijkheid.

Total Design herpositioneert Nierstichting

16-06-2025 | 15:22:40
De Nierstichting lanceert een campagne rond nierdonatie bij leven en presenteert tegelijkertijd een aangepaste merkidentiteit.

Total Design wint goud en zilver bij IDA Awards

07-02-2025 | 08:00:00
Total Design (TD) heeft goud en zilver gewonnen voor de brand identity van Firda en de seizoensbrochure van Nationale Opera & Ballet.

Total Design ontwikkelt multimediale campagne BLOX

31-01-2025 | 08:00:00
De campagne presenteert BLOX als de meest gebruiksvriendelijke app voor het kopen, verkopen en bewaren van cryptocurrencies.
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Inholland kiest Dentsu Creative voor studentencampagne

29-09-2025 | 08:40:39
De samenwerking begon met de campagne Skills voor het leven, waarin studenten vaardigheden delen die niet in boeken te vinden zijn.

Bata Industrials presenteert internationale merkstrategie

26-09-2025 | 10:03:44
Bata Industrials heeft een wereldwijde merkpositionering gelanceerd onder de slogan Work safe. Live great.

ING start campagne rond verduurzamen woning

26-09-2025 | 09:21:36
De bank wil hiermee laten zien dat energiebesparende maatregelen niet alleen goed zijn voor het milieu, maar ook financieel voordeel kunnen opleveren.

Heinz introduceert Mr. Ridiculously Good in pastasauzecampagne

26-09-2025 | 09:07:00
Samen met VML The Cocktail en het merk Mr. Men Little Miss werd personage Mr. Ridiculously Good bedacht

[Vacatures] Springbok zoekt een Projectmanager Digital Marketing

26-09-2025 | 08:53:00
Springbok is per direct op zoek naar een Projectmanager Digital Marketing - Den Bosch
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.