
[Interview] Ate van der Meer over de purpose en waarden van Snakeware
In de aanloop naar de publicatie van de Reclamebureau100 2024 op het M100 Event op 7 december in Club ACE in Amsterdam, publiceren wij een serie interviews met genomineerden die deelnemen aan het event. Vandaag spreken wij met Ate van der Meer, CCO van Snakeware, onder meer over purpose en de rol van AI.
Kun je jouw bureau introduceren?
Bij Snakeware geloven we in een gelijkwaardige, transparante aanpak en streven we naar duurzame partnerschappen. Ons bureau onderscheidt zich door marktkennis- en ervaring te combineren met design, technologie en marketing. We zijn daarmee een onderscheidend en succesvol bureau, dat toevallig uit Sneek komt, maar vanaf de start grote ambities heeft gehad van daar de unieke wijze waarop je onze naam spelt, dat staat voor flexibiliteit en groei en geen hardware, geen software maar Snakeware uit Sneek.
Wat kan jouw bureau wat andere bureaus niet kunnen
Snakeware is in staat om middels goed luisteren en de juiste vragen te stellen en door gebruik te maken van de nieuwste technologieën digitale producties te realiseren die echt bijdragen aan het succes van de opdrachtgever. Het feit dat opdrachtgevers voor jaren met ons samen werken is het bewijs van ons duurzaam denken en doen. Dit zit ook opgesloten in onze filosofie Explore Growth Together.
Wat willen marketeers maar niet begrijpen?
Wat marketeers soms niet volledig begrijpen, is dat echt onderscheidend werk onderzoek, tijd en kennis kost waarbij technologie altijd onderschat wordt en dat is zonde.
Heb je wel eens een klant afgewezen omdat je er gewoon geen zin in had?
Klanten afwijzen puur omdat we er 'geen zin in hebben'? Nee, dat past niet bij onze waarden. We streven naar betekenisvolle connecties. We kijken altijd of er op basis van duurzaam partnership toekomst in onze beoogde samenwerking zit
Hebben jullie klanten die betalen voor dienstlening die op basis – of mede op basis – van AI tot stand is gekomen?
Zeker, we hebben klanten die investeren in diensten met een AI-componenten, we zijn daar al jaren mee bezig en passen dit met succes toe onder andere in onze review scanner die voor veel efficiency zorgt bij onze opdrachtgevers en we zijn erdoor in staat om beter werk te leveren tegen minder garantie waardoor onze opdrachtgevers een nog hogere kwaliteit krijgen.
Purpose, is dat een factor?
Purpose is absoluut een factor; het vormt het fundament van alles wat we doen. We zijn een bureau van nu zo’n 60 mensen waarbij continuïteit en zingeving belangrijker is dan winstmaximalisatie.
Lees alles over M100 Event hier
M100 wordt gesponsord door
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Snakeware introduceert GEO voor digitale toegankelijkheid
Snakeware viert mijlpaal met futuristisch programma
Snakeware bestaat 30 jaar en viert jubileum in Sneek
[Forum] Een nieuw business model voor creative agencies?
On Air with Snakeware: vodcast over digitale innovatie
Snakeware: Drie decennia digitale transformatie
Yune | Joe Public | DEPT | SuperRebel | Craftmore | Born05
Jubilerend Snakeware sluit 2024 winstgevend af
[Buzz] Ate Van der Meer (Snakeware): Explore Growth Together
Snakeware breidt uit naar bloemen en planten: digitale samenwerking met OZ-Hami
[Interview] Ate van der Meer: Zo maakt SPARC zoek- en boekwebsites toekomstbestendig
Snakeware lanceert SPARC-platform voor zoek- en boekwebsites in recreatiesector
Snakeware lanceert Smart Asset Manager (sam.)
[Forum] Tachtig procent van merken heeft zorgen over gebruik van GenAI door bureaus. So what?
[Marketing Report TV] Ate van der Meer over Snakeware
Gepubliceerd door: Saskia van Weert