Initiative wint Elanco-pitch in Nederland en België
Elanco Animal Health heeft Initiative (IPG Mediabrands) aangesteld als mediabureau voor Nederland en België. Beide landen werken daarbij nauw samen met het internationale Elanco-team.
De keuze sluit aan bij Frankrijk, waar Elanco al met Initiative samenwerkt. Daarmee krijgt het diergezondheidsbedrijf één consistente mediastrategie over de landsgrenzen heen. De samenwerking start op 1 januari en ondersteunt Elanco’s doel om schaalbaar te werken aan merk- en businessgroei.
Initiative versterkt positie in de Benelux
Bij Initiative is de tevredenheid groot over de uitbreiding van de samenwerking. Linda van Dijk, Client Lead bij Initiative Nederland: “We zijn trots op het vertrouwen van Elanco. Met een slimme, datagedreven aanpak gaan we zorgen voor zichtbaarheid, impact en meetbaar resultaat in de Benelux.”
Vierde geïntegreerde pitchwinst voor Initiative
Edward Knol, Managing Director Initiative Nederland: “Het is een fantastisch jaar aan het worden. Voor Initiative is dit de vierde geïntegreerde pitchwinst op rij na Makro, HelloFresh en Bayer. Dat bevestigt dat onze moderne visie op media, content en technologie goed landt bij zowel bestaande als nieuwe klanten.”
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Voorkeursposities op radio vergroten herinnering spot
[Vacancy Kinesso has a position for Paid Social Associate Account Director - Nike
Vijf trends die de toekomst van retail in Nederland bepalen
Irene Duivestein: Verandering begint bij mensen
[Vacatures] Kinesso zoekt een Data Scientist
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert