Hoe AI de klantreis herschrijft: VML organiseert twee webinars

VML houdt in november twee gratis online webinars over de impact van kunstmatige intelligentie op commerce. Op 4 november staat de Nederlandse editie van Future Shopper 2025 centraal; op 18 november volgt Is Your Brand Ready for Autonomous Commerce?.

De sessies bieden marketeers en e-commercespecialisten concrete inzichten in hoe AI het koopgedrag, de klantreis en merkzichtbaarheid verandert, en hoe merken zich daarop kunnen voorbereiden.

AI verandert de shopper: Future Shopper 2025 NL

Tijdens Future Shopper 2025 NL deelt Matthijs Dijk, Senior E-Commerce Consultant bij VML, de belangrijkste inzichten uit onderzoek onder duizend Nederlandse consumenten. Hij bespreekt hoe AI de klantreis beïnvloedt, hoe merken klantgerichtheid kunnen verbeteren en welke strategische stappen nodig zijn om ook in 2026 relevant te blijven.

Het webinar vindt plaats op vier november 2025 van 10.00 tot 10.45 uur, is Nederlandstalig en gratis te volgen.

Lees hier meer over dit webinar en schrijf je in!

De opkomst van Autonomous Commerce

Op achttien november gaat Paul Appelhof, Senior E-Commerce Manager bij VML, in Is Your Brand Ready for Autonomous Commerce? in op de verschuiving naar AI-agenten die zelfstandig aankopen doen. Volgens het Future Shopper-onderzoek wordt deze ontwikkeling door meer dan de helft van de consumenten omarmd.

Appelhof laat zien wat deze trend betekent voor merkzichtbaarheid in een zero-click wereld en hoe bedrijven hun merk aCommerce-ready maken. Het Engelstalige webinar vindt plaats op achttien november 2025 van 10.00 tot 10.45 uur en is gratis te volgen.

Lees hier meer over dit webinar en schrijf je in!

www.vml.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Future Shopper-rapport: Nederland blijft voorzichtig met AI

30-09-2025 | 08:50:00
Bijna de helft van de consumenten wereldwijd verbreekt regelmatig een aankoopproces omdat de digitale ervaring bij grote retailers te frustrerend is.

Heinz introduceert Mr. Ridiculously Good in pastasauzecampagne

26-09-2025 | 09:07:00
Samen met VML The Cocktail en het merk Mr. Men Little Miss werd personage Mr. Ridiculously Good bedacht

GAMMA en VML Amsterdam lanceren duurzaamheidscampagne

25-09-2025 | 15:45:00
GAMMA werkt samen met VML Amsterdam aan een campagne die laat zien hoe eenvoudige aanpassingen in huis kunnen bijdragen aan het besparen van water, energie en geld.

WPP x ADNIGHT | WPP City

11-09-2025 | 08:43:00
Tijdens de 2025-editie van ADNIGHT Amsterdam opent WPP de deuren van WPP City. Waar je bij verschillende agencies kunt rondneuzen.

[Vacancy] VML has a position for E-commerce Business Analyst

01-08-2025 | 13:08:00
VML is directly looking for E-commerce Business Analyst , Amsterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.