Hoe AI de klantreis herschrijft: VML organiseert twee webinars
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Paul Appelhof: AI-agents worden de shoppers van morgen
De manier waarop we online winkelen verandert razendsnel. Waar Nederlandse consumenten hun zoektocht nu nog vooral beginnen via zoekmachines en marketplaces, staat een nieuw tijdperk voor de deur: dat van de autonome AI-assistent.
Future Shopper-rapport: Nederland blijft voorzichtig met AI
Bijna de helft van de consumenten wereldwijd verbreekt regelmatig een aankoopproces omdat de digitale ervaring bij grote retailers te frustrerend is.
Heinz introduceert Mr. Ridiculously Good in pastasauzecampagne
Samen met VML The Cocktail en het merk Mr. Men Little Miss werd personage Mr. Ridiculously Good bedacht
GAMMA en VML Amsterdam lanceren duurzaamheidscampagne
GAMMA werkt samen met VML Amsterdam aan een campagne die laat zien hoe eenvoudige aanpassingen in huis kunnen bijdragen aan het besparen van water, energie en geld.
WPP x ADNIGHT | WPP City
Tijdens de 2025-editie van ADNIGHT Amsterdam opent WPP de deuren van WPP City. Waar je bij verschillende agencies kunt rondneuzen.
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert