Hoe AI de klantreis herschrijft: VML organiseert twee webinars
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Hotel L’Amour wint pitch Gamma
Hotel L’Amour heeft de eerder uitgezette pitch van Gamma gewonnen. Daarmee neemt Gamma afscheid van het WPP-bureau VML waarmee het de afgelopen jaren samenwerkte
Beyond Creative: mensgerichte marketing in een AI-tijdperk
Tijdens Decisions 2025 in Atlanta riep Jason Gaikowski, Chief Transformation Officer bij VML, de industrie op om creativiteit opnieuw te definiëren
Whitepaper VML: hoe digitale transformatie wél slaagt
VML heeft een whitepaper uitgebracht waarin het bureau de belangrijkste oorzaken onderzocht waarom digitale transformatieprojecten vaak niet lukken
VML lanceert playbook voor duurzaamheidsdata
VML presenteert met Own Your Impact een playbook dat organisaties helpt om meer rendement te halen uit hun duurzaamheidsdata.
VML presenteert algoritme-first playbook voor holiday-sales
Producten worden pas relevant als algoritmes ze weten te vinden en te selecteren. Merken die hun digitale schap niet optimaliseren, laten omzet liggen.
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert