
Het PR Bureau breidt team uit met vier pr- en marketingmedewerkers
Het PR Bureau heeft het team uitgebreid met vier nieuwe medewerkers op het gebied van PR en Influencer Marketing. Esther Karel (voorheen &MediaGroup), Imre Spoel (HVA, Creative Business), Amy Elenbaas (voorheen Qmusic) en Anne de Voogd (voorheen Hibou) sluiten zich aan bij zowel het Consumer Lifestyle-team als het Corporate & B2B-team.
Met deze versterkingen richt het bureau zich op verdere ontwikkeling van creatieve earned media-strategieën en thought leadership-programma’s voor klanten als Amazon, ASICS, Action, de Baak, TK Maxx, Holland & Barrett, Beiersdorf en KPN.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Forum] Wat is de toekomst van Retail Media?
Nespresso benoemt Sonia Nastase als opvolger Kika Buhrmann
Omnicom krijgt obligatiehouders mee in overname Interpublic Group
Vlaamse overheid kiest mediabureaus Initiative en Semetis
Interpublic Group: lagere omzetten en resultaten in H1 2025
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in
Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld
[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative
Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025
DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother
Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers