Het PR Bureau breidt team uit met vier pr- en marketingmedewerkers

Het PR Bureau heeft het team uitgebreid met vier nieuwe medewerkers op het gebied van PR en Influencer Marketing. Esther Karel (voorheen &MediaGroup), Imre Spoel (HVA, Creative Business), Amy Elenbaas (voorheen Qmusic) en Anne de Voogd (voorheen Hibou) sluiten zich aan bij zowel het Consumer Lifestyle-team als het Corporate & B2B-team.

Met deze versterkingen richt het bureau zich op verdere ontwikkeling van creatieve earned media-strategieën en thought leadership-programma’s voor klanten als Amazon, ASICS, Action, de Baak, TK Maxx, Holland & Barrett, Beiersdorf en KPN.

www.hetprbureau.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Interpublic Group: lagere omzetten en resultaten in H1 2025

23-07-2025 | 13:27:00
Interpublic Group (IPG) heeft in het eerste half jaar lagere omzetten en resultaten moeten rapporteren door reorganisatiekosten

Boudewijn Wubbels (OMD): Measuring the Unclickable

20-07-2025 | 20:39:00
Waarom de volgende generatie mediacampagnes nieuwe KPI’s nodig heeft

Omnicom Q2-2025, omzet +4,2 procent, winst -21,5 procent

16-07-2025 | 13:19:00
Omnicom heeft de resultaten bekendgemaakt over het tweede kwartaal van 2025. Hieruit blijkt dat er een forse winstdaling is gerealiseerd.

Omnicom lanceert sportbureau Dark Horses in Nederland

08-07-2025 | 07:00:00
Dark Horses is oorspronkelijk opgericht in Londen en werkte internationaal voor merken als Adidas, Lay’s, Just Eat, TikTok en Nissan.

Hearts & Science wordt mediabureau van Yazen in Nederland

01-07-2025 | 15:18:29
De samenwerking richt zich op strategische inzet van mediamiddelen om merkopbouw en duurzame groei te ondersteunen.

Gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.