Heineken en MOJO verlengen partnership tot 2032

MOJO en bierbrouwer Heineken hebben hun samenwerking met 7 jaar verlengd. Meestal worden dit soort commerciële samenwerkingen met 3 jaar verlengd. In 2020 verlengden MOJO en Heineken hun samenwerking die sinds 2015 bestaat, met 5 jaar tot 2025.  

Festivalgangers op onder andere Lowlands, Pinkpop, NN North Sea Jazz en Down the Rabbit Hole zullen dankzij de samenwerking nog tot minstens 2032 een Heineken-bier kunnen drinken op deze festivals.

Maarten Schuurman, Directeur van Heineken Nederland: "We zijn verheugd om ons partnership met MOJO te verlengen voor de komende zeven jaar. Deze langdurige samenwerking stelt ons in staat om nog beter in te spelen op de behoeften van MOJO en haar schitterende festivals, evenementen en concerten en samen te werken aan het creëren van unieke en onvergetelijke momenten. Het vertrouwen dat wij in elkaar hebben opgebouwd, vormt de basis voor deze beslissing.”

Ronny Hooch Antink, Managing Director van MOJO: "We zijn als MOJO heel blij dat we de samenwerking met Heineken voortzetten. Door de al lang lopende samenwerking kennen we elkaar goed en opereren we als een team.

We vullen elkaar goed aan maar weten elkaar ook scherp te houden zodat we op het hoogste niveau blijven presteren. We zien er dan ook naar uit de komende 7 jaar weer de meest fantastische evenementen met Heineken neer te gaan zetten.”  

Ruben Brouwer, Managing Director bij MOJO: “We zijn ontzettend trots op onze samenwerking met Heineken en heel blij met deze verlenging. Heineken is al jarenlang een van de belangrijkste partners voor ons. Niet alleen op commercieel gebied, maar ook zeker aan de operationele kant. De kennis en ervaring, maar ook het enthousiasme van Heineken op het gebied van evenementen is voor ons ontzettend waardevol. We zien ernaar uit om ons partnership de komende jaren verder te verstevigen.”  

Heineken en MOJO willen met deze verlenging hun inzet op duurzaamheid, innovatie en hun festivalervaring verbeteren.  

www.mojo.nl

www.heineken.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

Swim4Brains bereidt oversteek IJsselmeer voor

04-07-2025 | 12:20:00
Op zaterdag 23 augustus zwemmen meer dan vijftig deelnemers 22 kilometer van Stavoren naar Medemblik om geld op te halen voor de Hersenstichting.

Kyle Hassing: Van student naar Young Talent-genomineerde

04-07-2025 | 08:00:00
In gesprek met Bas Vlugt vertelt Antal van Pelt over de werkwijze van het onafhankelijke bureau, de kracht van merkbeloftes die bij een organisatie passen

Fotoserie The Dalmore draait om ambacht en chemie

03-07-2025 | 10:26:00
Voor The Dalmore Luminary No.3 ontwikkelde Lemon Scented Tea een fotoserie waarbij de whisky werd ingezet als onderdeel van het fotografisch proces.

ADsterdam verwelkomt duizend creatieven in Amsterdam

03-07-2025 | 10:12:00
Het evenement werd georganiseerd door Publicis Groupe NL in samenwerking met ADCN en Soundsright.

Dutch PR Awards 2025 - Iconic Studios x Vertigo 6

02-07-2025 | 17:19:00
Iconic Studios & Vertigo 6 doen mee aan de Dutch PR Awards 2025. Aan het woord zijn Claire Slootheer & Mike Hendrixen
 

 

 

Gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.