
HAK ziet stijging in awareness en productrelevantie door inzet DOOH
[Global case] HAK voegt Digital Out-of-Home toe aan crossmediale campagne
Hak zette hetDigital Out-of-Home netwerk van Global Nederland in als aanvulling op social om een jonge doelgroep te bereiken. De locaties buitenshuis sloten perfect aan op de campagne: in supermarkten, winkelstraten en winkelcentra, waar de consument het product direct zou kunnen kopen. En op treinstations, waar drukke consumenten weer onderweg zijn naar huis van werk of school en ze nadenken over een snelle en voedzame maaltijd, want: de campagne draaide alleen rond etenstijd.
Global Nederland gaf feedback op de creatie: elke seconde moest duidelijk zijn dat het om HAK ging. Het resultaat: significante stijging van Top of mind awareness HAK, significante stijging van de merkwaarde HAK past bij mijn manier van koken en een mooie stijging van productinteresse.
Lees ook:
[Vacatures] Global Media & Entertainment zoekt een Designer
[Vacatures] Global Media & Entertainment zoekt een Team Lead Operations
Nathalie Peters: Groei begint bij je eigen mensen
Patrick Molleman: Retail en digitaal maken Global sterker
Kruidvat en Global lanceren landelijk DOOH-netwerk
Gepubliceerd door: Bas Vlugt