Fightclub doet activatie met Marketing250
Marketing Superstars worden geëerd en aanbeden met eigen Rock Merchandise
Fightclub Agency heeft tijdens het M100 Event, dat op 3 december plaatsvond in theater PHIL Haarlem, in samenwerking met merchandise partner Dutchfame een Marketing Superstar merchandise stand gebouwd.
Alle aanwezige marketeers die een plek hadden veroverd in de Marketing250, de lijst van de meest invloedrijke marketeers in Nederland, konden daar een speciaal voor hen gemaakt T-shirt verkrijgen. Als echte rockstars.
Dave Frauenfelder van KPN, de nummer 1 van de Marketing250 en daarmee de meest invloedrijke marketeer van Nederland, kreeg zijn T-shirt op het podium uitgedeeld.
Bram Verbogt, Partner & Client Director bij Fightclub: "In de reclame pakken de bureaus vaak de schijnwerpers maar de échte supersterren zijn de marketeers. De mensen die de drums aftrappen, de eerste riff ontketenen en het volume vol durven open te gooien. En om te laten zien dat we dat echt geloven, behandelden we de marketeers tijdens het M100 event als supersterren."
Voor de marketeers uit de Marketing250 die niet bij het M100 Event aanwezig waren, heeft Fightclub een speciale website gebouwd. Zij kunnen via deze website gratis hun eigen rock-shirt bestellen, dat door Fightclub - geheel in stijl - persoonlijk wordt afgeleverd.
De activatie valt goed in de doelgroep. Al 100 marketeers uit de Marketing250 hebben hun speciale T-shirt ontvangen.
Extra shirts voor je crew? Mail dan even naar van [email protected]. Hij regelt het backstage.
Rock on, Het Marketing Report-team.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Fightclub zet mens centraal in campagne Hulphond Nederland
Fightclub start Growth & AI Survey voor 2026
Total Design ontwikkelt merkcampagne voor M line
Fightclub geeft ticket weg voor BAM Congress 2025
Influencer & Content Marketing Awards 2025 | De Winnaars
Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt