
Fernandes kiest voor Yune als nieuw social agency
Yune wordt verantwoordelijk voor de social media-kanalen en campagnes van Fernandes in Nederland
Frisdrankmerk Fernandes heeft Yune aangesteld als nieuw social agency. Yune wordt verantwoordelijk voor de social media-kanalen en campagnes van Fernandes in Nederland.
Fernandes, bekend om zijn kleurrijke en tropische frisdranken, heeft een sterke en loyale community, waarin de Surinaamse roots verankerd zijn.
Marthe van Wel, senior brand & portfolio manager Coca-Cola Europacific Partners: “Fernandes is een merk met een uniek karakter en een zeer sterke fanbase. We kijken er enorm naar uit om samen met Yune onze community nog meer te betrekken en te verrassen met authentieke en impactvolle content."
Thijs Jaski, Managing Director Yune: “Fernandes heeft een unieke positie in de markt en toch zien we enorm veel kansen om het merk nog dichter bij de doelgroep te krijgen door in te zetten op culturele nuances en culturele intelligentie. We kijken ernaar uit om Fernandes op social uniek en onderscheidend neer te zetten, met de oorsprong als krachtig fundament. Samen willen we de community nog meer verbinden.”
De samenwerking gaat per direct van start met een herpositionering, vernieuwde pay-off en visuele stijl. De eerste campagnes van Fernandes en Yune gaan op korte termijn live.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Vacatures] Kinesso zoekt een Data Scientist
Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro
Bayer kiest Inter Public Group als wereldwijd bureaupartner
Werken met de Toekomst: OCW lanceert onderwijscampagne
[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief
Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland
Media Reverse en Bruna tonen effect van AI in zomercampagne
O2H Creative Solutions versiert Amsterdam voor jubileumjaar
TBWA\NEBOKO laat emoties spreken in fraudecampagne NVB
Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt