Fernandes kiest voor Yune als nieuw social agency

Yune wordt verantwoordelijk voor de social media-kanalen en campagnes van Fernandes in Nederland

Frisdrankmerk Fernandes heeft Yune aangesteld als nieuw social agency. Yune wordt verantwoordelijk voor de social media-kanalen en campagnes van Fernandes in Nederland.
 
Fernandes, bekend om zijn kleurrijke en tropische frisdranken, heeft een sterke en loyale community, waarin de Surinaamse roots verankerd zijn.
 
Marthe van Wel, senior brand & portfolio manager Coca-Cola Europacific Partners: “Fernandes is een merk met een uniek karakter en een zeer sterke fanbase. We kijken er enorm naar uit om samen met Yune onze community nog meer te betrekken en te verrassen met authentieke en impactvolle content."
 
Thijs Jaski, Managing Director Yune: “Fernandes heeft een unieke positie in de markt en toch zien we enorm veel kansen om het merk nog dichter bij de doelgroep te krijgen door in te zetten op culturele nuances en culturele intelligentie. We kijken ernaar uit om Fernandes op social uniek en onderscheidend neer te zetten, met de oorsprong als krachtig fundament. Samen willen we de community nog meer verbinden.”
 
De samenwerking gaat per direct van start met een herpositionering, vernieuwde pay-off en visuele stijl. De eerste campagnes van Fernandes en Yune gaan op korte termijn live.

www.yune.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

[Vacatures] Kinesso zoekt een Insights and Effectiveness Consultant

04-07-2025 | 10:30:00
Kinesso is per direct op zoek naar Insights and Effectiveness Consultant

Context versterkt merkimpact: bewijs uit neuromarketing

26-06-2025 | 14:05:00
Contextuele advertenties van Seedtag presteren significant beter dan IAB‑standaardformaten, concludeert een onderzoek van Kinesso en Braingineers.

[Vacatures] Kinesso zoekt een Web Analytics Consultant

24-06-2025 | 09:38:00
Kinesso is per direct op zoek naar Web Analytics Consultant

Nederlandse advertentiemarkt stijgt naar 6,7 miljard euro

23-06-2025 | 15:42:00
Digitale advertentieplatforms blijven Nederlandse markt domineren.

Cannes Lions: Een Amerikaans feestje met Europese bijrol

23-06-2025 | 00:37:00
Edward Knol die sinds maart 2025 actief is als Managing Director van Initiative heeft een column gepubliceerd over zijn indrukken over de Cannes Lions

Gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.