Fernandes kiest voor Yune als nieuw social agency

Yune wordt verantwoordelijk voor de social media-kanalen en campagnes van Fernandes in Nederland

Frisdrankmerk Fernandes heeft Yune aangesteld als nieuw social agency. Yune wordt verantwoordelijk voor de social media-kanalen en campagnes van Fernandes in Nederland.
 
Fernandes, bekend om zijn kleurrijke en tropische frisdranken, heeft een sterke en loyale community, waarin de Surinaamse roots verankerd zijn.
 
Marthe van Wel, senior brand & portfolio manager Coca-Cola Europacific Partners: “Fernandes is een merk met een uniek karakter en een zeer sterke fanbase. We kijken er enorm naar uit om samen met Yune onze community nog meer te betrekken en te verrassen met authentieke en impactvolle content."
 
Thijs Jaski, Managing Director Yune: “Fernandes heeft een unieke positie in de markt en toch zien we enorm veel kansen om het merk nog dichter bij de doelgroep te krijgen door in te zetten op culturele nuances en culturele intelligentie. We kijken ernaar uit om Fernandes op social uniek en onderscheidend neer te zetten, met de oorsprong als krachtig fundament. Samen willen we de community nog meer verbinden.”
 
De samenwerking gaat per direct van start met een herpositionering, vernieuwde pay-off en visuele stijl. De eerste campagnes van Fernandes en Yune gaan op korte termijn live.

www.yune.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Bob Koigi: De ontwikkelingen die 2025 hebben gedefinieerd

19-12-2025 | 12:46:00
AI wordt in rap tempo de bepalende kracht achter de transformatie van marketing­leadership en prioriteiten voor 2026.

Hebben we nog een mening nodig over de overname van IPG door Omnicom?

01-12-2025 | 21:58:00
Dat de overname historisch is, staat buiten kijf. Maar voor mij bewijst het vooral iets anders: Het oude agency-model werkt niet meer

IPG Mediabrands moest 750.000 extra betalen aan voormalig CFO Benelux

01-12-2025 | 20:34:00
IPG Mediabrands heeft in januari 2023 bepaald dat een eind juni 2022 ontslagen CFO Benelux 750.000 euro moest betalen.  IPG Mediabrands is onderdeel van de door Omnicom overgenomen entiteit Interpublic Group

Europese Commissie keurt overname van IPG door Omnicom goed

24-11-2025 | 14:50:00
De Europese Commissie heeft de overname van Interpublic Group (IPG) door Omnicom Group onvoorwaardelijk goedgekeurd

The Social Hub kiest UM als mediabureau voor Europese groei

20-11-2025 | 09:22:57
Na een uitgebreid pitchproces gaat UM aan de slag met de volledige mediastrategie en uitvoering, van branding tot performance.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De ontwikkelingen die 2025 hebben gedefinieerd

19-12-2025 | 12:46:00
AI wordt in rap tempo de bepalende kracht achter de transformatie van marketing­leadership en prioriteiten voor 2026.

Philips zet refurbished producten centraal met Back Friday

19-12-2025 | 12:41:00
Philips Personal Health heeft Back Friday gelanceerd, een initiatief dat twee weken na Black Friday aandacht vraagt voor de hoeveelheid retouren

NS geeft jongeren 40 procent korting op treinreizen

19-12-2025 | 12:32:00
NS ontwikkelde de campagne samen met TBWA\NEBOKO. Met een lichte toon wil NS ouders helpen hun taxi-rol los te laten

SuperRebel en Bruut ontwikkelen Europese campagne voor Goliath Games

18-12-2025 | 22:53:05
SuperRebel Agency en Bruut hebbben een Europese online campagne ontwikkeld voor Goliath Games en het kaartspel Shit Happens

CANAL+ zet cinema centraal in campagne TANGO

18-12-2025 | 11:22:00
Met de campagne benadrukt het concern zijn langdurige band met de filmindustrie en positioneert het zich als partner binnen het creatieve proces van film.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.