Fernandes kiest voor Yune als nieuw social agency

Yune wordt verantwoordelijk voor de social media-kanalen en campagnes van Fernandes in Nederland

Frisdrankmerk Fernandes heeft Yune aangesteld als nieuw social agency. Yune wordt verantwoordelijk voor de social media-kanalen en campagnes van Fernandes in Nederland.
 
Fernandes, bekend om zijn kleurrijke en tropische frisdranken, heeft een sterke en loyale community, waarin de Surinaamse roots verankerd zijn.
 
Marthe van Wel, senior brand & portfolio manager Coca-Cola Europacific Partners: “Fernandes is een merk met een uniek karakter en een zeer sterke fanbase. We kijken er enorm naar uit om samen met Yune onze community nog meer te betrekken en te verrassen met authentieke en impactvolle content."
 
Thijs Jaski, Managing Director Yune: “Fernandes heeft een unieke positie in de markt en toch zien we enorm veel kansen om het merk nog dichter bij de doelgroep te krijgen door in te zetten op culturele nuances en culturele intelligentie. We kijken ernaar uit om Fernandes op social uniek en onderscheidend neer te zetten, met de oorsprong als krachtig fundament. Samen willen we de community nog meer verbinden.”
 
De samenwerking gaat per direct van start met een herpositionering, vernieuwde pay-off en visuele stijl. De eerste campagnes van Fernandes en Yune gaan op korte termijn live.

www.yune.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

[Vacatures] Kinesso zoekt een Data Scientist

16-10-2025 | 09:27:00
Kinesso is per direct op zoek naar een Data Scientist - Amsterdam

Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro

14-10-2025 | 17:39:00
Beide bureaus, onderdeel van IPG Mediabrands, worden verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een gezamenlijke media- en creatiestrategie.

Bayer kiest Inter Public Group als wereldwijd bureaupartner

03-10-2025 | 08:35:00
De samenwerking betreft enkele van Bayer’s bekendste zelfzorgmerken, waaronder Aspirin, Claritin, Bepanthen en Alka-Seltzer.

Werken met de Toekomst: OCW lanceert onderwijs­campagne

01-10-2025 | 13:51:00
Het ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap heeft een campagne gelanceerd die studiekiezers een ander perspectief biedt op werken in het onderwijs

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.

Media Reverse en Bruna tonen effect van AI in zomercampagne

16-10-2025 | 16:37:23
Bruna, Media Reverse en Talpa bewijzen dat AI-campagnes effectief en geloofwaardig kunnen zijn

O2H Creative Solutions versiert Amsterdam voor jubileumjaar

16-10-2025 | 15:13:06
De stad Amsterdam viert haar 750-jarig bestaan, en dat is ook buiten niet te missen.

TBWA\NEBOKO laat emoties spreken in fraudecampagne NVB

16-10-2025 | 14:55:00
De campagne moedigt Nederlanders aan om te vertrouwen op hun emoties bij een poging tot fraude.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.