Feadship CMO Farouk Nefzi Juryvoorzitter Dutch PR Awards 2024

Farouk Nefzi, Chief Marketing Officer bij Feadship, is benoemd tot juryvoorzitter van de Dutch PR Awards 2024.

De rol van de voorzitter is het in goede banen leiden van de jurering. Hij zit de jury voor en kijkt gedurende het complete proces mee. Zijn rol is om toe te zien dat alles verloopt volgens de regels, om ervoor te zorgen dat alle juryleden worden gehoord.

De juryvoorzitter stemt zelf niet mee, behalve als de stemmen na verschillende stemronden blijven staken. Dit is een vrijwel academische toevoeging want de juryvoorzitter zal er altijd op aansturen dat de jury zelf een beslissing over de winnaars neemt.

De juryvoorzitter dient de stemming niet te beïnvloeden, maar het is wel de bedoeling dat hij de discussie aanjaagt en probeert helderheid in de argumentatie van de juryleden te scheppen. Daarbij zijn de criteria voor de prijs altijd leidend.

Farouk Nefzi: "Ik ben enorm vereerd te zijn gevraagd als juryvoorzitter van de Dutch PR Awards 2024. Geweldig dat we na tien jaar weer het PR vak gaan vieren en alle interessante ontwikkelingen belichten die zich in het vakgebied afspelen. Ik kijk uit naar de ingezonden cases."

De complete jury vind je hier

Cases voor de Dutch PR Awards kunnen worden ingestuurd tot en met vrijdag 6 mei.

Lees alles over de Dutch PR Awards 2024 en hoe in te sturen hier

www.dutchprawards.nl


Over de founding partners van de Dutch PR Awards

PR-Dashboard is het bedrijf waar De Perslijst, PR-Newsroom, Persvragen en PR-Bootcamp onder vallen; diensten die het leven van pr professionals makkelijker en meer succesvol maken.

www.pr-dashboard.nl

De specialist op het gebied van media monitoring, media analyse en insights. Al meer dan 100 jaar zitten wij bovenop het nieuws.

www.mediainfogroep.nl

 

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Uitreiking Dutch PR Awards 2025

26-09-2025 | 15:13:00
Op dinsdag 14 oktober vindt de uitreiking plaats van de Dutch PR Awards 2025 tijdens een feestelijk avondprogramma in de Stadsschouwburg in Haarlem, een van de mooiste event locaties van Nederland

Nominaties Dutch PR Awards 2025

30-08-2025 | 11:14:00
Op deze plaats gaan we alle nominaties voor de Dutch PR Awards 2025 bekendmaken. De namen van de personen en inzendingen linken door naar de ingezonden cases

Dutch PR Awards 2025 - Nee tegen Vapen

11-08-2025 | 09:00:00
Aan HAGENS PR de vraag om een PR-aanpak te creëren die bijdraagt aan de ambitie van de Rijksoverheid om een rook- en nicotinevrije generatie te bereiken

Dutch PR Awards 2025 - Dezelfde pin, niet zo slim

08-08-2025 | 13:44:00
ABN AMRO heeft HAGENS PR gevraagd om een PR-strategie te ontwikkelen die mensen motiveert de code voor hun bankapp (regelmatig) te veranderen

Dutch PR Awards 2025 - STAAT-E-LEKKER

04-08-2025 | 14:49:00
Vraag: hoe zorgen we ervoor dat Nederlanders hun e-bike beter beschermen?
 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Marketing Week] Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:15
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 10:58:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

Dawn en Vattenfall maken stroompieken hoorbaar

10-10-2025 | 10:53:00
Vattenfall lanceert samen met bureau Dawn en 100% het Vattenfall Kamerorkest — een audiovisuele installatie die de disbalans in stroomverbruik hoorbaar maakt

NABV kiest LevelUP Digital voor merkcampagne We Are Airsoft

09-10-2025 | 16:30:00
De Nationale Airsoft Belangen Vereniging (NABV) heeft gaming agency LevelUP Digital gekozen voor de uitvoering van haar merkcampagne We Are Airsoft.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.