DVJ Insights opent kantoor in Noorwegen

DVJ Insights breidt zijn activiteiten in Scandinavië uit met een kantoor in Noorwegen. Het marktonderzoeksbureau wil hiermee de ondersteuning van Scandinavische klanten verbeteren en de samenwerking binnen de Europese teams intensiveren.

De keuze voor Noorwegen sluit aan bij de internationale strategie van het bureau. DVJ Insights wil lokale perspectieven sterker integreren in zijn internationale werkwijze. Door fysiek aanwezig te zijn in Scandinavië, kan het bureau klanten gerichter adviseren en lokale behoeften beter vertalen naar onderzoek.

Focus op lokale invulling binnen internationale aanpak

Volgens DVJ Insights hebben bedrijven behoefte aan een geharmoniseerde onderzoeksaanpak, maar wel met oog voor lokale context. Die behoefte blijkt onder meer uit de eigen Brand Growth Study. Om hierop in te spelen opent het bureau kantoren in meerdere Europese regio’s.

Lucas Hulsebos, CEO van DVJ Insights: "Onze keuze voor een kantoor in Noorwegen laat zien dat we echt werk maken van onze aanwezigheid in Scandinavië. Steeds meer klanten vragen om lokale relevantie, naast onze internationale visie. Daarom hebben we geïnvesteerd in het begrijpen van de marketingprofessional, zodat onze lokale consultants in elk Scandinavisch land beter ondersteund worden. Het gaat niet om een stip op de kaart, maar om echt aanwezig zijn en begrijpen wat er lokaal speelt."

Samenwerking binnen Europees netwerk

De activiteiten in Scandinavië worden afgestemd met de bestaande teams in Duitsland, het Verenigd Koninkrijk, Nederland en Spanje.

Marieke van Echtelt, Managing Director van DVJ Insights: "Natuurlijk werken de Scandinavische kantoren nauw samen met onze teams in Duitsland, het Verenigd Koninkrijk, Nederland en Spanje om onze klanten nog beter te bedienen."

DVJ Insights wil met deze uitbreiding zijn positie als strategisch partner voor internationale merken versterken. Door lokale marktkennis te combineren met datagedreven strategieën en samenwerking met de wetenschap, richt het bureau zich op het ondersteunen van merkgroei.

www.dvj-insights.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

DVJ Insights wint achtste FD Gazellen op rij

26-11-2025 | 11:19:00
De erkenning volgt kort na de plaatsing op de lijst Europe’s Long-Term Growth Champions 2026 van de Financial Times en Statista

DVJ uitgeroepen tot Europe’s Growth Champion 2026

04-11-2025 | 11:30:43
Deze lijst bestaat uit 300 bedrijven in Europa die over een periode van tien jaar een opvallend groeipatroon laten zien.

[Vacancy] DVJ Insights has a position for Research Expert

03-11-2025 | 08:40:00
DVJ Insights is directly looking for Research Expert (Dutch speaking)

[Vacatures] DVJ Insights zoekt een Client Consultant

31-10-2025 | 07:42:00
DVJ Insights is per direct op zoek naar Client Consultant (Nederland)

DVJ Insights lanceert Spenderlog in Scandinavië

16-09-2025 | 12:14:00
Spenderlog vervangt traditionele onderzoeksmethoden waarbij consumenten zelf hun aankopen moesten rapporteren.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Joe Public ontwikkel kerstcommercial ALDI met Andy van der Meijde

06-12-2025 | 20:00:00
De door Joe Public ontwikkelde kerstcommercial van ALDI brengt met Andy van der Meijde brengt dit jaar de boodschap Bij ALDI kan je meer kerst vieren.

Hotel L’Amour ontwikelt Jumbo-kerstcommercial a la Dickens

06-12-2025 | 07:45:00
Hotel L’Amour heeft de Jumbo-kerstcommercial ontwikkeld onder de noemer a la Dickens. De boodschap is dat de mooiste kerst die je kunt wensen, met elkaar is en dat kerst niet helemaal perfect hoeft te zijn

TBWA\NEBOKO ontwikkelt kerstwereld-campagne Albert Heijn

06-12-2025 | 05:45:00
TBWA\NEBOKO heeft de kerstcampagne van Albert Heijn ontwikkeld waarin emotie, inspiratie, productaanbod, winkelcommunicatie en digital samenkomen in één herkenbare wereld

Natwerk ontwikkelt campagne ‘t Feest begint bij Gall & Gall

06-12-2025 | 02:08:00
Natwerk heeft de feestdagencampagne van Gall & Gall ontwikkeld onder de noemer ’t Feest begint bij Gall & Gall

TBWA\NEBOKO ontwikkelt Staatsloterij-kerstcommercial: Geef elkaar een beetje geluk

06-12-2025 | 01:52:21
TBWA\NEBOKO heeft de kerstcommercial Geef elkaar een beetje geluk voor de Staatsloterij ontwikkelt. Daarmee wil de Staatsloterij uitstralen dat echt geluk niet in het winnen van grote prijzen zit, maar in de warmte en aandacht die we elkaar geven
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Laura Heerlien

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.