DVJ Insights opent kantoor in Noorwegen

DVJ Insights breidt zijn activiteiten in Scandinavië uit met een kantoor in Noorwegen. Het marktonderzoeksbureau wil hiermee de ondersteuning van Scandinavische klanten verbeteren en de samenwerking binnen de Europese teams intensiveren.

De keuze voor Noorwegen sluit aan bij de internationale strategie van het bureau. DVJ Insights wil lokale perspectieven sterker integreren in zijn internationale werkwijze. Door fysiek aanwezig te zijn in Scandinavië, kan het bureau klanten gerichter adviseren en lokale behoeften beter vertalen naar onderzoek.

Focus op lokale invulling binnen internationale aanpak

Volgens DVJ Insights hebben bedrijven behoefte aan een geharmoniseerde onderzoeksaanpak, maar wel met oog voor lokale context. Die behoefte blijkt onder meer uit de eigen Brand Growth Study. Om hierop in te spelen opent het bureau kantoren in meerdere Europese regio’s.

Lucas Hulsebos, CEO van DVJ Insights: "Onze keuze voor een kantoor in Noorwegen laat zien dat we echt werk maken van onze aanwezigheid in Scandinavië. Steeds meer klanten vragen om lokale relevantie, naast onze internationale visie. Daarom hebben we geïnvesteerd in het begrijpen van de marketingprofessional, zodat onze lokale consultants in elk Scandinavisch land beter ondersteund worden. Het gaat niet om een stip op de kaart, maar om echt aanwezig zijn en begrijpen wat er lokaal speelt."

Samenwerking binnen Europees netwerk

De activiteiten in Scandinavië worden afgestemd met de bestaande teams in Duitsland, het Verenigd Koninkrijk, Nederland en Spanje.

Marieke van Echtelt, Managing Director van DVJ Insights: "Natuurlijk werken de Scandinavische kantoren nauw samen met onze teams in Duitsland, het Verenigd Koninkrijk, Nederland en Spanje om onze klanten nog beter te bedienen."

DVJ Insights wil met deze uitbreiding zijn positie als strategisch partner voor internationale merken versterken. Door lokale marktkennis te combineren met datagedreven strategieën en samenwerking met de wetenschap, richt het bureau zich op het ondersteunen van merkgroei.

www.dvj-insights.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

SIRE start campagne tegen vooroordelen over ouder worden

01-07-2025 | 09:09:00
Met Je bent nooit te oud om te leven wil de organisatie het beeld bijstellen dat ouderdom automatisch gepaard gaat met kwetsbaarheid of passiviteit

AI-billboards scoren gelijk aan traditionele versies

23-06-2025 | 00:15:00
Er zijn geen significante verschillen gemeten op het gebied van merkherkenning, waardering, imago of activatie.

Lucas Hulsebos: Creativiteit testen maakt campagnes sterker

18-06-2025 | 09:37:40
Tijdens Cannes Lions gaf Lucas Hulsebos  CEO van DVJ Research Group, samen met Philips een presentatie bij Inside Lighthouse

Philips vertrouwt op DVJ Insights voor impactvolle marketing

17-06-2025 | 11:16:43
Het elektronicabedrijf zet daarbij in op campagnes die niet alleen producten verkopen

DEPT en bol spelen in op vakantiestress met Mee of Meh

06-06-2025 | 12:30:00
Met de zomervakantie in aantocht lanceert bol een campagne die inspeelt op herkenbare vakantiestres. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met DEPT

Gepubliceerd door: Laura Heerlien

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.