
Duo Eva Koffeman en Willemijn Besteman naar DEPT
DEPT heeft het creatieve team in Nederland versterkt met Eva Koffeman als copywriter en Willemijn Besteman als Art Director. Het duo, dat zichzelf De Mannen noemt, gaat aan de slag voor klanten als bol, Johnnie Walker, Philips en Lotus Biscoff.
Eva Koffeman en Willemijn Besteman leerden elkaar kennen bij Roorda Reclamebureau en werken sindsdien als vast creatief team. Hun samenwerking kenmerkt zich door een gedeelde voorliefde voor creativiteit en een speelse benadering van reclame.
Duo won RAW x bol pitch tijdens DEPT-event
Tijdens het DEPT Penthouse-event in Cannes won het duo in 2024 de RAW x bol treinpitch. Ramin Bahari, Creative Director bij DEPT: "Hun vermogen om humor en creativiteit te combineren is uitzonderlijk en sluit perfect aan bij onze aanpak voor de campagnes van bol."
Humor als uitgangspunt in creatief werk
Eva Koffeman en Willemijn Besteman halen inspiratie uit alledaagse situaties en gebruiken humor als vast element in hun campagnes.
Willemijn Besteman: "Na drie geweldige jaren bij Roorda waarin we werkten voor maatschappelijk betrokken opdrachtgevers, voelde DEPT als een goede volgende stap – een compleet nieuw speelveld."
Eva Koffeman: "We kijken ernaar uit om aan de slag te gaan voor bekende en geliefde merken en samen te werken met zoveel getalenteerde mensen."
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Ramin Bahari: Ideeën stoppen niet na kantoortijd
DEPT organiseert Secret Garden tijdens Cannes Lions 2025
DDA-bureaus bundelen krachten voor Agency at Night
AKQA en TBWA winnen meeste Lampen bij ADCN Awards
Lucas Nutbey (DEPT): Wat is de impact van de handelsoorlog?
Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen