Dit zijn de winnaars van de Ocean Outdoor Digital Creative Competition 2024
Total Design en Higuita zijn de grote winnaars van de Ocean Outdoor Digital Creative Competition 2024. Het doel van de competitie is om merken uit te dagen grensverleggende campagnes te ontwikkelen die de kracht van digitale schermen optimaal benutten.
Winnaars in de categorie Commercieel
- Qmusic gemaakt door Total Design – 500.000 euro mediawaarde
 - Etos gemaakt door Noise – 250.000 euro mediawaarde
 - Mr. Jealousy gemaakt door Higuita – 100.000 euro mediawaarde
 
Winnaars in categorie Non-Profit
- Nationale Opera en Ballet gemaakt door Higuita – 500.000 euro mediawaarde
 - Stichting Sina gemaakt door Higuita – 250.000 euro mediawaarde
 - PAX gemaakt door Dawn – 100.000 euro mediawaarde
 
De winnaars van de eerste prijs gaan door naar de Grand Prix, waar ze kans maken om hun bekroonde campagnes te tonen op de Ocean-schermen in andere landen. Dit jaar is extra bijzonder omdat voor het eerst alle Ocean Outdoor-landen gelijktijdig hun awardshows organiseren, wat de internationale samenwerking en het platform voor creatieve innovatie verder versterkt.
Foto: Meesterwerk
 Volg Marketing Report op LinkedIn!
 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
GB Snowsport kiest Ocean Outdoor als outdoorpartner
[Vacatures] Ocean Outdoor zoekt een Fotograaf
Higuita en Fitzroy vallen in de prijzen bij Ocean Outdoor
Dentsu Benelux presenteert OOH-trendrapport 2025
Wereldhave kiest Ocean Outdoor voor digitale schermen
 Volg Marketing Report op LinkedIn!
 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
DDB en Transavia lanceren platform: Niet normaal gewoon
Twenty Two ontwikkelt wervingscampagne PostNL
[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Sr. Content Creator
Blue Band en De Ruijter lanceren TikTok-serie
Roorda ontwikkelt campagne Handig, van de Belastingdienst
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert