Dit zijn de winnaars van de Ocean Outdoor Digital Creative Competition 2024

Total Design en Higuita zijn de grote winnaars van de Ocean Outdoor Digital Creative Competition 2024. Het doel van de competitie is om merken uit te dagen grensverleggende campagnes te ontwikkelen die de kracht van digitale schermen optimaal benutten.

Winnaars in de categorie Commercieel

  1. Qmusic gemaakt door Total Design – 500.000 euro mediawaarde
  2. Etos gemaakt door Noise – 250.000 euro mediawaarde
  3. Mr. Jealousy gemaakt door Higuita – 100.000 euro mediawaarde

Winnaars in categorie Non-Profit

    1. Nationale Opera en Ballet gemaakt door Higuita – 500.000 euro mediawaarde
    2. Stichting Sina gemaakt door Higuita – 250.000 euro mediawaarde
    3. PAX gemaakt door Dawn – 100.000 euro mediawaarde

De winnaars van de eerste prijs gaan door naar de Grand Prix, waar ze kans maken om hun bekroonde campagnes te tonen op de Ocean-schermen in andere landen. Dit jaar is extra bijzonder omdat voor het eerst alle Ocean Outdoor-landen gelijktijdig hun awardshows organiseren, wat de internationale samenwerking en het platform voor creatieve innovatie verder versterkt.

Foto: Meesterwerk

www.oceanoutdoor.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Ocean Outdoor organiseert Mud Masters-borrel

02-06-2025 | 09:00:09
De deelnemers leggen tijdens de Mud Masters Haarlemmermeer een uitdagend parcours af.

Ocean Outdoor gaat led-gevel Ziggo Dome exploiteren

15-05-2025 | 08:37:00
Ocean Outdoor voegt met de Ziggo Dome een locatie toe aan zijn internationale portfolio van digitale schermen op prominente plekken

Winnaars Vakprijs Out of Home Filmposters 2024 bekend

08-05-2025 | 11:21:00
Dankzij de inzet en het oog voor detail van de vakjury is een selectie gemaakt van de meest aansprekende filmposters die het straatbeeld kleur gaven

Kwik Fit brengt humor naar automobilisten via digitale billboards

02-05-2025 | 11:01:00
Met behulp van Ocean Outdoor’s vehicle react-technologie tonen digitale billboards grappen aan automobilisten die wachten bij verkeerslichten

Higuita en Ocean Labs realiseren campagne voor SINA

24-04-2025 | 14:57:12
Stichting Samen is niet alleen (SINA) vraagt met een interactieve buitenreclamecampagne aandacht voor kinderarmoede in Amsterdam.

 

Gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.