Dit is de jury van de Dutch PR Awards 2025

Met veel plezier presenteert Marketing Report de Dutch PR Awards Jury 2025.

Dit zijn de mensen die gaan bepalen wie de genomineerden en de winnaars worden van de Dutch PR Awards 2025.

JURYVOORZITTER

Farouk Nefzi

CMO
Feadship

 

 

 

JURY

Danielle Tamis

Managing Director 
HvdM Public Relations

 

 

Inge Baars

Senior PR/communicatie adviseur
2twintig PR

 



Jacqueline Bosselaar

CEO en mede-oprichter
Het PR Bureau

 

 

Jerome Kuijken

Managing Director
De Speld & Partners

 

 

Maud Burgers

Manager externe communicatie & woordvoerder 
Albert Heijn, Etos, Gall & Gall

 

 

Raymond Bresching

Partner
Counter Content

 

 

Ronald van der Aart

 

Natasja Gregorowitsch

Eigenaar
TALK ABOUT PR & Communicatie

 

 

Niels Paauw

Eigenaar
Pow Comms

 

 

Gerd De Smyter

Woordvoerder
KPN

 

 

Benjamin Fledderus

Head of Public Relations
HIBOU

 

 

Maud van der Elsen

Senior Campaign Executive
TEAM LEWIS

 

 

Dorien Kuiken

Managing Director
ACE | Fitzgerald

 

 

Sara Thys

External Affairs Manager Benelux
C&A

 

 

Joost Dekkers

Hoofd Communicatie & Informatievoorziening
Koninklijke Nederlandse Akademie van Wetenschappen

 

 

 


Over de founding partners van de Dutch PR Awards

PR-Dashboard ontwikkelt slimme oplossingen voor PR- en communicatieprofessionals en maakt bijvoorbeeld De Perslijst, PR-Newsroom en Persvragen. 

www.pr-dashboard.nl

De specialist op het gebied van media monitoring, media analyse en insights. Al meer dan 100 jaar zitten wij boven op het nieuws.

www.mediainfogroep.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

PR100 2026 | De Genomineerden

09-10-2025 | 23:08:00
PR100 2025 komt eraan! De lijst met de 100 meest invloedrijke mensen in de Nederlandse PR wereld wordt bekendgemaakt tijdens het M100 Event, woensdag 4 december 2024 in SPANT! in Bussum

Danone, Sanquin en FICO kiezen voor samenwerking met Bijl PR

09-10-2025 | 12:12:00
Het Rotterdamse PR- en communicatiebureau Bijl PR heeft vier klanten toegevoegd aan zijn portfolio. Danone Nederland, Sanquin, CVD en FICO

Tellent kiest Crisp PR voor groei in Benelux

07-10-2025 | 14:49:13
Tellent, het internationale HR-platform dat is ontstaan uit de fusie met het Nederlandse Recruitee, heeft Crisp PR & Communicatie aangesteld als PR-partner voor de Benelux.

ANP Foto en Belgaimage starten gezamenlijke beeldbank

07-10-2025 | 12:08:00
Het Nederlandse ANP en het Belgische Belga News Agency brengen hun beeldarchieven samen in een gezamenlijke onderneming.

[Vacatures] ACE zoekt een Senior Creative

06-10-2025 | 08:36:00
ACE Social is per direct op zoek naar Senior Creative - Fulltime · Amsterdam
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Marketing Week] Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:15
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 10:58:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

Dawn en Vattenfall maken stroompieken hoorbaar

10-10-2025 | 10:53:00
Vattenfall lanceert samen met bureau Dawn en 100% het Vattenfall Kamerorkest — een audiovisuele installatie die de disbalans in stroomverbruik hoorbaar maakt

NABV kiest LevelUP Digital voor merkcampagne We Are Airsoft

09-10-2025 | 16:30:00
De Nationale Airsoft Belangen Vereniging (NABV) heeft gaming agency LevelUP Digital gekozen voor de uitvoering van haar merkcampagne We Are Airsoft.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.