DEPT zet in op groei met geïntegreerde aanpak

DEPT bestaat tien jaar en legt de focus scherper op klantgroei. Het marketing- en technologiebedrijf positioneert zich als The Growth Invention Company en richt zich op het versnellen van groei bij merken, door marketing, technologie en data beter te verbinden. De aanpak is vastgelegd in het eigen Growth Invention Framework, dat bedoeld is om groeimodellen te ontwikkelen, te testen en op te schalen.

Dimi Albers, global CEO van DEPT: "Groei is niet langer een keuze. Merken staan onder druk om relevant te blijven in een wereld die sneller verandert dan ooit. De merken die winnen, zijn niet de snelste volgers, maar de eerste die de toekomst durven uit te vinden. De oude modellen zijn daar gewoon niet op gebouwd."

Tien jaar bouwen aan één DEPT

De aangescherpte koers sluit aan bij de ontwikkeling van DEPT in de afgelopen tien jaar. Het bedrijf begon als een groep bedrijven die de krachten bundelde en werkt inmiddels als één internationaal team van meer dan 4000 specialisten in 30 kantoren wereldwijd. Volgens DEPT is na jaren van bouwen en samenbrengen nu een fase aangebroken van versnelling en impact.

Samenwerking als groeimodel

Fiona Vanderbroeck, Director Consumer & Marketing bij bol: "Samen met DEPT werken we al jaren aan ons merk. Het uitgangspunt van de samenwerking die we altijd nastreven is om samen te groeien en samen impact te maken. Het maken van mooie, relevante en rake verhalen. Een voorbeeld is onze Sinterklaas- en kerstcampagne waarin we naast commerciële ook maatschappelijke onderwerpen tot uiting brengen."

DEPT is eigendom van 200 partners en werkt als één wereldwijd team waarin marketing en technologie elkaar versterken. Die structuur is ingericht op snelheid en eenvoud en moet het mogelijk maken om met klanten te werken aan groei met meer focus en minder frictie. Niet om bij te blijven, maar om vooruit te bewegen.

Merkidentiteit rond vooruitgang

De aangescherpte positionering gaat samen met een aangepaste merkidentiteit. Centraal staat de Star, als symbool voor vooruitgang, flexibiliteit en verbinding. Volgens DEPT staat de klant daarin centraal en laat de identiteit zien hoe het bureau merken helpt groeien met de combinatie van technologie en marketing in een markt die continu in beweging is.

www.deptagency.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

DEPT ondersteunt bol met AI-gestuurde Cadeauhulp

28-11-2025 | 11:28:00
Bol introduceert deze week de Cadeauhulp in de bol-app, een AI-functie die klanten helpt sneller een geschikt cadeau te vinden.

Pol Hoenderboom maakt overstap van DDB naar DEPT

24-11-2025 | 08:50:00
In zijn functie geeft Hoenderboom creatieve leiding aan klanten in Amsterdam, waaronder bol, Logitech, Wero, Philips, Grolsch en de Bijenkorf.

DEPT ontwikkelt strategie achter cashloze Wero Thrift Club

19-11-2025 | 09:26:20
In Berlijn vond de eerste Wero Thrift Club plaats, een cashloze thriftmarkt waar alle transacties via Wero verliepen.

Inter lanceert INTERISTA met DEPT

13-11-2025 | 11:00:23
Het Nederlandse verfmerk Histor is gestart met Geef kleur aan jouw verhaal, een social-first campagne waarin persoonlijkheid en verhalen worden vertaald naar een eigen verfkleur.

Käthe Lisson: menselijke waarheid staat centraal in creatie

06-11-2025 | 09:49:35
Haar doel is te laten zien dat techgedreven bureaus kunnen leiden met creativiteit, werk ontwikkelen dat niet alleen intelligent en efficiënt is
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.