DEPT en AI Report starten samenwerking over AI-trends

Podcast introduceert intermezzo over AI-toepassingen in de praktijk

AI Report (voorheen Poki), de podcast van Alexander Klöpping en Wietse Hage, gaat een samenwerking aan met marketing- en technologiebedrijf DEPT. De samenwerking introduceert een nieuw vast onderdeel in de podcast: een wekelijks 1-minute intermezzo met inzichten over actuele AI-ontwikkelingen en de toepassing daarvan in organisaties.

In het intermezzo bespreken Marjan Straathof (Global SVP Marketing) en Lucas Nutbey (Strategy Director) van DEPT de meest relevante AI-trends, zoals GEO AI Agents en Transcreation. De nadruk ligt op de manier waarop organisaties deze technologieën toepassen en welke impact ze hebben.

De samenwerking begint met een aflevering waarin DEPT CEO Dimi Albers ingaat op de veranderingen in klantgedrag door AI en de gevolgen daarvan voor bedrijven. De aflevering bevat inzichten uit samenwerkingen met bedrijven als NVIDIA en OpenAI en schetst de noodzaak om AI nu te verkennen en te implementeren.

Dimi Albers, CEO DEPT: "De snelle ontwikkelingen binnen AI zorgen voor veel vragen bij bedrijven. Met deze samenwerking willen we inzicht bieden in hoe AI praktisch kan worden ingezet."

Alexander Klöpping: "DEPT brengt praktijkervaring in, waardoor AI niet alleen begrijpelijker wordt, maar ook relevanter voor verschillende professionals."

De eerste aflevering binnen deze samenwerking is vanaf nu beschikbaar op alle grote podcastplatforms.

www.deptagency.com

Lees ook:

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

DEPT en Univé lanceren Pas-op-Pop campagne in woonwijken

10-09-2025 | 09:07:00
Het gaat om Pas-op-Poppen die weggebruikers aansporen hun snelheid te verlagen waar kinderen buitenspelen

DEPT en Mammut lanceren campagne Mountainwear Rescue

09-09-2025 | 15:06:59
De campagne borduurt voort op de eerdere actie Not a Streetwear Brand, waarin Mammut zich afzette tegen concurrenten die hun outdoorproducten inzetten als mode-item binnen de gorpcore-trend.

Lufthansa breidt samenwerking met DEPT verder uit

03-09-2025 | 13:57:00
DEPT is aangesteld als digitaal lead agency voor Miles & More, het loyaliteitsprogramma van Lufthansa Group.

Lucas Nutbey: Digitale transformatie versnelt in EMEA

28-08-2025 | 12:50:00
Lucas Nutbey is senior strateeg bij DEPT, een van ’s werelds snelstgroeiende digitale bureaus. Daar helpt hij de digitale-first filosofie van DEPT


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

ARA Creative Agency ontwikkelt campagne Sok je mee

22-09-2025 | 15:54:22
Op Wereld Alzheimer Dag presenteert Team Alzheimer de campagne Sok je mee. Doel is zoveel mogelijk Alzheimer Socks te verkopen

Hart voor de Zaak ontwikkelt actie Week van de Stamceldonor

22-09-2025 | 13:49:52
De Week van de Stamceldonor is gestart met een koffiebekeractie op vijf treinstations en de Universiteit van Amsterdam.

Roorda ontwikkelt campagne rond intellectueel eigendom

22-09-2025 | 12:08:23
Vijf publieke organisaties uit België en Nederland zijn gestart met een campagne die ondernemers bewust maakt van de waarde van intellectueel eigendom.

The Family en Chiesi lanceren campagne Het geluid van COPD

22-09-2025 | 09:40:00
Met een publiekscampagne willen The Family en Chiesi duidelijk maken wat de impact is van de longziekte COPD.

Ster bundelt eerste kerstcommercials in speciale première

22-09-2025 | 09:03:00
Met de Kerstreclame Première wil Ster een feestelijk startpunt creëren voor de kerstcampagneperiode.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.