Creatieven Sjors Roovers en Lex Segers keren terug bij Natwerk
Sjors Roovers en Lex Segers keren terug naar Natwerk, waar negen jaar geleden hun creatieve avontuur begon. Na hun afstuderen deden ze waardevolle ervaring op bij gerenommeerde bureaus, waaronder twee jaar bij N=5 en vijf jaar bij Alfred. Nu keren ze terug om het team van Natwerk te versterken.
Het bureau heeft het afgelopen jaar een sterke groei doorgemaakt, met uitbreiding van opdrachten voor bestaande klanten én de komst van nieuwe klanten zoals Peijnenburg, ERU, Orangefit, ARTIS en ABN AMRO Preferred Banking. Om die groei te ondersteunen, is versterking op de creatieve vloer essentieel. Sjors Roovers en Lex Segers brachten eerder hun creativiteit tot leven in campagnes voor onder andere LOI, Royal Club, Praxis, de Jumbo-kerstcommercial met de sneeuwpop en een reeks Simpel-reclames.
Sjors Roovers en Lex Segers: "Onze ideeën kwamen tot nu toe vaak in het reclameblok op tv, dat werk kunnen we hier nog steeds maken, maar het wordt wennen voor onze moeders dat ze ons werk nu ook buiten de reclameblokken tegen gaan komen. Dat én de rijke historie van spraakmakende activaties en campagnes zijn voor ons reden genoeg om hier negen jaar na onze stage weer aan de slag te gaan."
Wessel Beumer, creatief directeur Natwerk: “Bij Natwerk doen we er alles aan om onze klanten allesbehalve normaal te laten worden. Want: normal is bad for business. Met Sjors en Lex als versterking in het team komt er een creatief én inventief duo dat goed weet wat de norm is en nog beter weet hoe deze doorbroken moet worden.”
Marlies van Voorthuizen: Mentale gezondheid luistert nauw
Jurgen Retra: Een klein gebaar zegt meer dan duizend woorden
Marc Leurs versterkt strategieteam Natwerk
Zilveren Kruis en KNVB starten campagne mentale gezondheid
Natwerk en AM ontwikkelen campagne rond leefomgevingen
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Havas Lemz ontwikkelt overheidscampagne Man, zeg er wat van!
[Vacatures] DPG Media zoekt een Conversation Specialist
Wibra en Giesbers Retail lanceren de wiBRA
Makro en Yune lanceren campagne over de hectiek van december
Feestcampagne Coca-Cola combineert creatie en AI
Dit artikel is gepubliceerd door: Laura Heerlien