Counter verwelkomt drie klanten: BauWatch, Urban Future en het Talland College

Communicatiebureau Counter voegt drie klanten toe aan het portfolio. Met internationaal opererende klanten als BauWatch en Urban Future en een regionale klant, Talland College, verstevigt het communicatiebureau hun positie binnen de techniek, duurzaamheid en het onderwijs.

Raymond Bresching, Co-founder van Counter: "We mogen weer voor een aantal mooie merken werken die perfect bij ons passen. Aan de ene kant omdat we veel weten over de ontwikkelingen binnen kennisgebieden als bouw en duurzaamheid, aan de andere kant omdat ze samen met ons storytelling over verschillende kanalen en middelen willen toepassen. Van strategie tot uitvoering. Ik ben erg trots op deze klinkende namen."

Internationale namen

BauWatch is een expert in (tijdelijke) beveiliging, veiligheid en compliance. Counter helpt BauWatch met meer zichtbaarheid via earned media, zowel landelijk als binnen vakmedia. Voor Urban Future 2024, het internationale congres over stedelijke verduurzaming dat recent in Rotterdam plaatsvond, verzorgde Counter de PR en communicatie. Urban Future is een inspirerend evenement voor iedereen die onze steden duurzamer wil maken. Dit evenement, dat van 5 tot en met 7 juni plaatsvond in Ahoy Rotterdam, bracht meer dan 2.500 internationale changemakers – van mobiliteitsexperts tot innovatie-experts – samen om hun passie voor betere steden te delen.

Het nieuwe Talland College

Tot slot gaat Counter het magazine en de communicatiemiddelen en branding voor het Talland College produceren. Vanaf augustus 2024 bundelen Horizon College en Regio College hun krachten als het Talland College. Deze fusie zorgt voor een gevarieerd mbo-aanbod in West-Friesland, Zaanstreek-Waterland en Noord-Kennemerland. Het magazine wordt verspreid tijdens open dagen en andere voorlichtingsevenementen. Het biedt informatie over het mbo, studiekeuzehulp, studentenervaringen en een opleidingsoverzicht.

www.countercontent.nl
www.countercreatives.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Refurbed kiest Counter voor eerste landelijke PR-campagne

23-09-2025 | 10:13:32
De samenwerking begon met een campagne die direct brede landelijke aandacht kreeg, waaronder op NPO Radio 1, RTL Nieuws, NOS Stories en SBS

Counter Collective aan de slag voor Logistiek020 en Qarry

24-06-2025 | 12:16:00
Communicatiebureau Counter uit Zaandam is gestart met opdrachten voor Logistiek020 en Qarry.

Vmoto, Tate & Lyle en LSC kiezen voor Counter Collective

26-05-2025 | 13:32:00
Communicatiebureau Counter Collective uit Zaandam heeft drie klanten aan zich verbonden: Vmoto, Tate & Lyle en Lithium Safety Containers (LSC)

[Vacatures] Counter Content zoekt een Medior Communicatie- en PR-adviseur voor innovatieve merken

07-03-2025 | 08:46:00
Counter Content is per direct op zoek naar Medior Communicatie- en PR-adviseur voor innovatieve merken

Dit zijn de 10 meest gelezen whitepapers op Marketing Report in 2024

31-12-2024 | 09:03:00
In 2024 publiceerde Marketing Report een grote serie Partner Whitepapers. Deze tien zijn het meest gelezen.

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] De Nieuwe Zaak (DNZ) zoekt een SEA Specialist

21-11-2025 | 12:02:00
De Nieuwe Zaak (DNZ) is per direct op zoek naar SEA Specialist - Hybride, Zwolle

Being There wint pitch en lanceert Europese Melitta-campagne

21-11-2025 | 11:33:23
Always up for good coffee gaat deze maand live in NL, Zweden, Duitsland en Frankrijk en wordt via online kanalen, social en op de winkelvloer uitgerold.

Roorda en CoMensha roepen op om mensenhandel uit te sluiten

21-11-2025 | 11:16:00
Het initiatief vraagt aandacht voor signalen van uitbuiting, omdat slachtoffers vaak onzichtbaar blijven. Veel Nederlanders herkennen deze signalen niet

Glenn da Silva & Bente van Deventer: UNLIKE bouwt merken via social

21-11-2025 | 10:51:25
Glenn da Silva en Bente van Deventer van UNLIKE spreken met Bas Vlugt over de manier waarop social het vertrekpunt vormt voor merkontwikkeling

KPN opent de lijn om te appen met Sint

21-11-2025 | 08:55:21
Via een online ouderportaal kunnen ouders gegevens over hun kinderen invoeren, zoals naam, leeftijd en interesses.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.