Campagne REVITALIZE: Vol energie met Lassie Haverrijst

Ebro Foods Nederland heeft REVITALIZE gekozen als partner voor merkstrategie, branding en concepting. Daarmee wordt het bureau onderdeel van een ecosysteem van gespecialiseerde bureaus dat gezamenlijk campagnes bedenkt, maakt en uitrolt voor de merken van Ebro Foods.

In het laatste kwartaal van 2024 werkte REVITALIZE al samen met Ebro Foods aan een aanscherping in de meerjarige merkstrategie voor rijst- en granenmerk Lassie. Parallel werd een campagneconcept ontwikkeld voor de introductie van Lassie Haverrijst. Abovo Media bedacht de bijbehorende mediastrategie, New Challenge Agency produceerde de uitingen en de overige bureaus vertaalden de campagne door naar onder andere online marketing, search, webdesign en influencermarketing.

Groeiende vraag naar gezonde en voedzame maaltijden

De campagne Vol energie met Lassie Haverrijst speelt in op de groeiende vraag naar gezonde en voedzame maaltijden. De campagne is te zien op televisie en de grootste social platformen.

Credits:
Ebro Foods Nederland: Paul Stam & Anne de Boorder |
Strategie & Concept: REVITALIZE rebranding agency | Mediastrategie: Abovo Media | Videoproductie: New Challenge Agency & NOT DONE B.V. | Producer/Productieleiding: Dwayne Djontono & Jelle Geurden | Creative Directors: Juup van Lokven & Milan Krols | DoP/Cameraman: Boje Ploeg | Gaffer: Michel IJzerman | First AC: Indy Hamid | 2nd AC: Michel arens | Bestboy: Justin van Dijk | Belichter: Thijs de Boer | Geluidsman: Sam Wolting | Audio Engineer: Robert Schmidt | Stemopname: Lab-3 | Stemactrice: Jelka van Houten | Photography: Luka de Kruijf | Allround team assist: Soraya de Waard | Social: Noa van Wijngaarden | Visagie: Ildette Mendes | Art Director & Foodstylist: Maja Lewicz | Styling: Anne de Boer | Editor: Juup van Lokven | Colorgrading: Frans Suijs | BTS | Video: Mike van Terwisga | Locatiebureau: Loes op Locatie | Castingbureau: Echtemensen.com

www.revitalize.nl

[SHOWREEL!] Revitalize: Rebranding voor merken met groeiambities

12-09-2025 | 15:28:25
Laat het team van REVITALIZE je merk transformeren, zodat het de beste en sterkste versie van zichzelf wordt. En jij je business gezond kunt laten groeien

Michael Versélewel de Witt Hamer: Waarom veel merken ineens dezelfde merkuitstraling hebben

12-09-2025 | 11:34:00
Rebranding lijkt soms een potje stoelendans. Het ene merk schuift wat naar links, het andere naar rechts, maar uiteindelijk zitten ze allemaal op dezelfde stoel

Revitalize breidt samenwerking met Komori wereldwijd uit

10-07-2025 | 11:27:17
Wat begon als een Europese opdracht, is inmiddels uitgegroeid tot een structureel partnerschap dat meerdere merken en continenten beslaat.

REVITALIZE ontwikkelt campagne Parkinson is dichterbij dan je denkt

29-11-2024 | 11:49:07
Om het belang van onderzoek te benadrukken en donaties te werven, lanceert ParkinsonNL de campagne Parkinson is dichterbij dan je denkt, ontwikkeld door creatief bureau REVITALIZE.

Revitalize ontwikkelt campagne voor ParkinsonNL

09-04-2024 | 17:22:40
Revitalize heeft een campagne ontwikkeld voor ParkinsonNL onder de noemer Sta vooral niet stil bij Parkinson.en is gericht op een breed publiek


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

LINDA.meiden en Blitsbee starten campagne rond borstkanker

02-10-2025 | 17:36:00
In het kader van de Borstkankermaand zijn LINDA.meiden en stickermerk Blitsbee gestart met de bewustwordingscampagne Check je borsten, meiden.

LifeHunters en Zwijsen zetten leerkrachten Engels centraal

02-10-2025 | 17:23:36
Uitgeverij Zwijsen heeft in aanloop naar de Dag van de Leerkracht een campagne gelanceerd ter introductie van Open Up, de nieuwste methode Engels voor het basisonderwijs.

Havas en Bolletje lanceren kruidnootburger als foodtrend

02-10-2025 | 16:30:00
De lancering is onderdeel van een campagne die inspeelt op de trend van onverwachte smaakcombinaties.

ESN en Megawatt zetten in op wereldrecordpoging in Rotterdam

02-10-2025 | 15:44:00
De poging maakt deel uit van de campagne Push Forward en brengt honderd sporters samen voor een gezamenlijke fysieke en mentale uitdaging.

Dentsu lanceert LEGO Party! via SMG Studio

02-10-2025 | 10:56:27
Het project markeert een volgende stap in Dentsu’s investering in gaming als platform waar merken verbinding kunnen maken met een wereldwijd publiek.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Laura Heerlien

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.