
Bojan Stigter definitief benoemd tot CEO Mindshare Nederland
Stigter volgt Atva van Zanten op bij mediabureau Mindshare
GroupM heeft Bojan Stigter benoemd tot CEO van Mindshare Nederland. Hij vervulde deze rol de afgelopen maanden al op interim-basis. Hij volgt Atva van Zanten op, die na haar zwangerschapsverlof terugkeert in een andere functie binnen GroupM. Over deze rol volgt later meer informatie.
Bojan Stigter is ruim 15 jaar actief in de media-industrie, waarvan de laatste zeven jaar bij Mindshare. Voor zijn benoeming tot CEO was hij als Head of Transformation verantwoordelijk voor de teams Content, Business Insights en Strategy. Ook maakte hij deel uit van het lokale Leadership Team.
Ervaring en leiderschap
Bojan Stigter: "Ik heb ongelofelijk veel zin om het volgende hoofdstuk van Mindshare mede vorm te geven; samen met onze talenten en onze fantastische klanten. Atva draagt Mindshare in topvorm over en we hebben alles in huis om onze sterke marktpositie verder uit te bouwen. We zullen toonaangevend werk blijven leveren en een leidende rol vervullen in de evolutie van het vak."
Maiko Valentijn, CEO GroupM: "We zijn verheugd om Bojan te verwelkomen als de nieuwe CEO van Mindshare Nederland. Zijn expertise en visie zullen van grote waarde zijn voor het verder uitbouwen van onze positie in de Nederlandse markt en het leveren van uitzonderlijke resultaten voor onze klanten."
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Mike Hendrixen: AI neemt je baan niet, nog niet
Marscha Krouwel verlaat Hearst Netherlands
Masha Kodden CMO De Koffiejongens
Stefan Bliekendaal Global Director Research & Excellence DVJ Insights
Brandmerck & Okkinga Communicatie versterkt leiderschapsteam
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data
Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens
[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)
Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk
Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert