Being There ontwikkelt campagne Unox Nieuwjaarsduik

Voor de Unox Nieuwjaarsduik 2025 is een campagne gelanceerd, waarin het langste ezelsbruggetje ter wereld centraal staat. Dit creatieve concept, ontwikkeld door creative agency Being There, zet de 171 Nieuwjaarsduiklocaties – waarvan 154 in Nederland – op een unieke manier in de schijnwerpers.

Het ezelsbruggetje bevat de beginletters van alle duiklocaties, van Nieuwersluis tot Monte Gordo, en benadrukt de brede spreiding van deze jaarlijkse traditie.

Clara Kappen, marketingmanager Unox: "We vinden het belangrijk te laten zien op hoeveel plekken de Nieuwjaarsduik wel niet plaatsvindt. Door heel Nederland plonsen mensen op 1 januari het water in om zo fris het jaar te beginnen. We zetten graag alle duiken in het zonnetje met het langste ezelsbruggetje ooit."

De campagne ging officieel van start met een evenement in Scheveningen, waar een twaalf meter lang spandoek met het complete ezelsbruggetje werd onthuld.

Robrecht Stoekenbroek, Managing Director Being There: "Onze uitdaging is elk jaar weer om de traditie fris en relevant te houden. De Nieuwjaarsduik is inmiddels een iconisch moment voor Unox, en het is fantastisch om te zien hoe deze activatie telkens weer mensen verbindt, van lokale gemeenschappen tot de nationale pers."

Credits:

Klant: Unox | Verantwoordelijk bij klant: Clara Kappen (Marketing Manager Unox) , Stella Schaaf (Lead Unox Nieuwjaarsduik) en Amber Meijer (Junior Marketeer) | Creatief Concept: Being There | Bureau(s): Being There, Banka Media, Exventure, Stichting Nieuwjaarsduiken | Productie campagne: Being There | Event: Exventure en Stichting Nieuwjaarsduiken | PR: Banka Media

www.there.nl

www.unox.nl

www.nieuwjaarsduik.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

Dr. Oetker introduceert Club Suprema

14-03-2025 | 09:33:00
Het concept, ontwikkeld door Being There en GroupM-onderdelen EssenceMediacom en StudioM, speelt in op de behoefte aan me-time onder millennials en Gen Z.

Nick Maas creative director Being There

13-02-2025 | 11:35:00
Creatief bureau Being There verwelkomt Nick Maas als creative director.

BeingThere lanceert campagne voor Dr. Oetker - Big Americans

10-06-2024 | 13:36:00
BeingThere lanceert de Big Americans campagne voor Dr. Oetker met als thema: Big Hunger, Big Americans.

Being There ontwikkelt campagne voor Unox Good Pasta

15-05-2024 | 09:05:59
De campagne, die vooral op social media te vinden is, laat in een serie 6 seconden video's zien hoe het eraan toe gaat in menig studentenleven.

Ingrid Mostert van PROOF naar Being There, Robrecht Stoekenbroek MD

13-10-2023 | 11:18:00
Met haar komst geeft Being There een extra impuls aan de groei van Being Here, het label voor interne communicatie, dat in 2022 werd geïntroduceerd

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.