Beep for Help benoemt Charlotte Eggens tot Head of Marketing

Charlotte Eggens is per direct aangesteld als Head of Marketing van het niet-medische hulpplatform Beep for Help. Nadat zij onder andere Lepaya hielp groeien, gebruikt Eggens haar scale-up ervaringen voor het versterken van de hulpverbinder. Met deze stap zet zij zich in om met Beep for Help zoveel mogelijk hulpvragers in Nederland te ondersteunen en landelijk niet-medische zorg aan huis te bieden, zonder wachtlijsten of onnodige bureaucratie.

Haar hele carrière bouwt Eggens al aan organisaties met groeipotentieel. Zo was ze bij HR applicatie Speakap verantwoordelijk voor het uitrollen van succesvolle contentmarketing en leadscampagnes en leerde ze veel over het ontwikkelen van marketingstrategieën in de scale-up wereld. Vervolgens was zij als Head of Marketing bij Lepaya verantwoordelijk voor het volledig vormgeven en structureren van de marketing. Met diezelfde titel richt Eggens zich vanaf heden op het behalen van de groeiambities van Beep for Help.

Eugène Meinders, operationeel directeur van Beep for Help: "Charlotte brengt een grote dosis aan strategische ervaring met zich mee. Al vanaf het eerste gesprek werd duidelijk dat zij geen enkele uitdaging uit de weg gaat om impact te maken. Doordat zij goed kan opereren in complexe kaders zal zij sterk bijdragen aan onze missie en ons helpen om snel stappen te zetten in de rest van Nederland."

Missiegedreven

Charlotte Eggens: "Na een leerzame periode ontwikkelde ik de behoefte om meer zingeving in mijn carrière te vinden. Doordat het geen financieel gedreven organisatie is en het resultaat beoordeeld wordt aan de hand van geholpen hulpvragers ten opzichte van omzet, sloot deze functie feilloos bij deze wens aan. Bovendien zie ik een uitdagende functie die inhoudelijk aansluit bij mijn ervaring en kwaliteiten wat betreft ‘power skills’. Dit in combinatie met een team van gemotiveerde mensen, maakt dat ik enorm blij ben dat ik mij voor deze maatschappelijk gedreven organisatie in mag zetten."

Groeiambities

Gezamenlijk zien Eggens en Meinders een mooie toekomst voor Beep for Help, waarin zij een belangrijke bijdrage kunnen leveren aan de maatschappelijke uitdagingen die zijn ontstaan vanuit het vergrijzingsprobleem. De organisatie wil stappen zetten om een dekkend netwerk te creëren in heel Nederland, waar hulpaanbieders en hulpvragers veilig aan elkaar verbonden worden.

Charlotte Eggens: "Het voornaamste doel is om uit te groeien tot een landelijk bekende organisatie die ondersteuning biedt aan de ouderen en andere hulpvragers. Het is de ambitie van Beep for Help om ouderen zolang mogelijk de regie over hun leven te geven en de druk op mantelzorgers te verlichten. Op deze manier kunnen zij zich volledig richten op quality time met hun dierbaren in plaats van zorgtaken."

www.mediatic.eu

www.beepforhelp.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Onderzoek: veel Nederlanders zoeken rust tijdens feestdagen

10-12-2025 | 15:30:00
Uit onderzoek van Beep for Help onder 1.035 Nederlanders blijkt dat 26 procent de feestdagen dit jaar het liefst zou overslaan

Drukbedrijf: verpakkingen worden marketinginstrument

03-12-2025 | 10:07:00
Steeds meer bedrijven investeren in gepersonaliseerd inpakmateriaal, variërend van lint en stickers tot bedrukte dozen en speciaal ontworpen papier

Vier op tien werkenden presteert slechter door relatieproblemen

22-10-2025 | 12:28:03
Veertig procent van de werkende Nederlanders presteert slechter door liefdesproblemen. Onder dertigers loopt dat op tot 53 procent.

Jongeren vragen geldadvies eerder aan AI dan aan ouders

14-10-2025 | 10:43:29
Hoe ouder de jongere, hoe vaker AI: 7 procent van de 12-jarigen raadpleegt een chatbot eerder dan ouders; bij 16-jarigen is dat 14 procent.

Dennis Mensink: AI helpt, maar creativiteit blijft leidend

17-09-2025 | 14:43:00
In aanloop naar de Influencer & Content Marketing Awards 2025 spreken we met de juryleden. Vandaag spreken we met Dennis Mensink


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

McDonald's trekt AI-kerstcommercial terug

10-12-2025 | 19:54:00
McDonald's heeft de door TBWA\NEBOKO ontwikkelde kerstcommercial It’s the most terrible time of the year teruggetrokken

HvA-opleidingen lanceren positionering en campagne met Havas Lemz

10-12-2025 | 13:24:00
De opleidingen Communicatie en Creative Business van de Hogeschool van Amsterdam hebben een vernieuwde positionering, huisstijl en instroomcampagne geïntroduceerd

[Vacatures] Ocean Outdoor zoekt een Designer (o.a. 3D & Concept)

10-12-2025 | 08:36:00
Ocean Outdoor is per direct op zoek naar Designer (o.a. 3D & Concept) - Marketing

TBWA\NEBOKO maakt eerste (kerst)campagne voor Lindt LINDOR

10-12-2025 | 07:45:00
TBWA\NEBOKO heeft afgelopen zomer een pitch van Lindt gewonnen en heeft de eerste (kerst)merkcampagne voor onder de noemer Pak uit met Lindt LINDOR ontwikkel

Politie start Operatie 1337 voor werving digitaal talent

09-12-2025 | 15:32:00
De politie zet met Operatie 1337 een online game in om digitaal talent te bereiken
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.