Audiohuis lanceert podcast Met Nadia in Parijs

Audiohuis komt met de wekelijkse podcast onder de titel Met Nadia in Parijs waarin presentatrice en journalist Nadia Palesa Poeschmann een bijzondere Nederlander ontmoet die in Parijs is gaan wonen en werken. Met persoonlijke verhalen, verborgen adresjes en eerlijke inzichten wordt de luisteraar meegenomen achter de façades van het romantische Parijs.

Deze podcast laat luisteraars horen hoe de stad werkt als je er echt woont. Onder meer de grootste cultuurschokken en waar haal de beste croissants te vinden zijn, worden besproken.  Nadia Palesa Poeschmann: “Iedereen heeft een beeld van Parijs, maar hoe is het om hier echt te leven? Met mijn gasten praat ik openhartig over cultuurshocks, liefde, carrière en heimwee. Geen scripts, geen clichés, gewoon het echte verhaal. Met mijn gasten praat ik openhartig over de mooie én de moeilijke kanten van hun Parijse avontuur. Ik deel ook mijn favoriete plekken, tips en geheime hotspots.”

Nederlanders in Parijs

Parijs is de nummer 2 qua populairste Europese bestemming voor Nederlanders. Elk jaar bezoeken meer dan een miljoen Nederlanders de Franse hoofdstad. Hun unieke persoonlijke ervaringen met werk, de liefde, cultuur en integratie vormen de basis voor de podcast Met Nadia in Parijs. De pocast start op 8 oktober 2025

De gasten:

- Danial Aitouganov – modeontwerper met zijn label Zomer als creatieve thuisbasis in Parijs. Eerder ontwierp hij voor Burberry en Chloë.

- Anna Sophia Evers – fashion-model in de meedogenloze maar betoverende modewereld

- Bas Heijne – schrijver en columnist met scherpe observaties over de Parijse cultuur

- Yvonne America – de vrouw die de Nederlandse fiets naar de Seine bracht

- Dani Baijens – oud handballer van Paris Saint Germain, over sport en integreren

- Sharita Raktoe – finance professional en advocaat die voor de liefde verhuisde

Audiohuis is onderdeel van Mediahuis.

www.audiohuis.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Boaz Shkolnik: 2025 een jaar van scherpte en schakelen; 2026 een jaar van versnellen

27-11-2025 | 13:06:00
Boaz Shkolnik is directeur B2B bij Mediahuis Nederland. We blikken met hem terug op het afgelopen jaar en het komende jaar waaronder de fusie met Mediahuis Noord en Mediahuis Limburg en de commerciële markten

DVHN-podcast onderzoekt oplichter Rob Jacob

26-11-2025 | 09:21:00
In de podcast onderzoeken verslaggever Jan Westera en podcastmaker Colin Mooijman hoe Jacob te werk ging

Screenforce: Total Video blijft centraal bij jongeren

25-11-2025 | 10:36:00
Ondanks de groei van online video en sociale platforms besteden jongeren de helft van hun kijktijd aan TV-content.

Cosmopolitan wint goud bij Mercurs 2025

20-11-2025 | 22:30:00
Cosmopolitan (Hearst Netherlands) won goud, gevolgd door See All This (See All This Publishing) met zilver en Libelle (DPG Media) met brons.

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Brand Manager

20-11-2025 | 09:38:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Brand Manager - Maastricht
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.