All Response Media gaat aan de slag voor Oscar Autoverhuur

Oscar Autoverhuur heeft voor zijn aanstaande TV campagne All Response Media geselecteerd als mediabureau voor planning, inkoop en optimalisatie. Daarnaast zal het bureau aan de hand van haar ARMalytics tool sturing geven aan de performance van de campagne. De campagne zal vanaf medio augustus te zien zijn op de zenders van AdAlliance, Ster, Talpa en Bionic.

Gerrit Nagel, General Manager All Response Media: "Ik vroeg mij al lange tijd af waarom er nog geen ‘Über’ in de autoverhuur was opgestaan aangezien – maar dat is een persoonlijke frustratie – die nog steeds verre van transparant is. Welnu die is er nu: Oscar! Wij zijn dan ook zeer verheugd om door Oscar te zijn gekozen als partner voor media planning en inkoop."

www.allresponsemedia.com

www.oscar.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Vattenfall kiest opnieuw voor UM als mediabureau

18-11-2025 | 16:31:00
De energieleverancier verlengt de samenwerking voor alle merken, waaronder Powerpeers, Feenstra en Delta Energie.

[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Junior Projectmanager

18-11-2025 | 07:32:00
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Junior Projectmanager - Hoorn

[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Planner Creatieve Studio

18-11-2025 | 07:18:00
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Planner Creatieve Studio - Hoorn

Jens van der Wegen: Reddit als marketingfestival

17-11-2025 | 15:07:00
Veel marketeers zien Reddit nog steeds als een obscuur festival voor boze pubers.

Bob Koigi: De opmars van de B2B-influencer

14-11-2025 | 12:32:20
In een gefragmenteerde digitale wereld nemen de pogingen om de aandacht van invloedrijke trendsetters te trekken snel toe.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Havas Lemz activeert Nederland met opvallende uitvalactie

18-11-2025 | 17:37:00
Havas Lemz ontwikkelde de activatie Nederland valt uit als onderdeel van Denk vooruit, de bewustwordingscampagne van de NCTV.

Accenture Song maakt kerstcampagne voor Smyths Toys

18-11-2025 | 11:53:00
De campagne zet de speelse dynamiek tussen een jongen en zijn hond centraal om de merkbeleving rondom Kerstmis te versterken in meerdere Europese landen.

Selmore lanceert feestdagencampagne voor Bioscoopbon

18-11-2025 | 10:11:00
De campagne is eenvoudig opgebouwd: een herkenbare situatie en een filmische setting met een vleugje droge humor

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Customer Success bij Bauer Media Outdoor Nederland

18-11-2025 | 09:06:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Customer success bij Bauer Media Outdoor Nederland

[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Junior Projectmanager

18-11-2025 | 07:32:00
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Junior Projectmanager - Hoorn
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.