AI expert Rodger Werkhoven stapt over van iO naar Banijay
Rodger Werkhoven gaat werken voor Banijay. Hij werkte van februari 2022 tot en met februari 2023 als Executive Creative Director en Consultant Creativity & AI voor iO.
Bij Banijay wordt hij Lead GenAI Affairs voor een productie die wereldwijd wordt uitgerold.
Rodger Werkhoven: "Dit is een super spannend project. Banijay en ik denken dat streamers wereldwijd hier warm voor zullen lopen. Het is een productie die ook een podium biedt aan adverteerders. De eerste reacties zijn veel belovend."
Deze productie, waarin GenAI een grote component is, zal in april tijdens MIP in Cannes aan de wereld worden gepresenteerd.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Blue Band en De Ruijter lanceren TikTok-serie
Roorda ontwikkelt campagne Handig, van de Belastingdienst
Aidem agency creëert socialserie voor ICI PARIS XL
Genomineerden Gouden Loeki Q3 zijn bekend
Intertoys viert Sinterklaas met grote speelgoedavonturen
Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt