ADNIGHT: 40 bureaus en ruim 150 sessies

ADNIGHT 2023 trapt vrijdag 13 oktober af om 18:00 uur met een programma met in totaal ruim 150 talks, workshops en activiteiten, allemaal georganiseerd door deelnemende bureaus.

Zo kun je bij MediaMonks terecht voor een avond volledig gewijd aan Artificial Intelligence met AI, Therefore I aM.M, kun je aanschuiven bij een diner verzorgd door Vjeze Fur bij Springbok, en kun je duiken in de wereld van E-sports met de FIFA-wereldkampioen 2023 bij code d'azur.

Om bezoekers wegwijs te maken heeft de organisatie zeven routes ontwikkeld om te helpen het meeste uit hun ADNIGHT-ervaring te halen. Deze routes nemen je mee langs deelnemende bureaus en locaties, waardoor je kunt kiezen welke bureaus en activiteiten het best bij jouw interesses passen. Denk aan routes door agency hotspots als het Schinkelterrein of de Houthavens.

Gecureerde routes

Als partner voorziet Peroni Nastro Azzurro dit jaar alle bureaus van Italiaans bier. Daarnaast heeft Peroni Nastro Azzurro een selectie gemaakt van bureaus die perfect zijn voor een 'intellectuele vrijmibo'. Dutch Digital Design is opnieuw dit jaar onderdeel van ADNIGHT en heeft haar partners uitgelicht met een speciale route gefocust op trends in digital & design.

Dit jaar kunnen ADNIGHT-bezoekers voor het eerst ook met elkaar netwerken via de ADNIGHT app. Een unieke 'tinderfunctie' brengt deelnemers met elkaar in contact, zodat ze gemakkelijk kunnen afspreken en elkaar op het evenement kunnen ontmoeten.

Kaarten voor ADNIGHT 2023 zijn nog beschikbaar. Toegang tot het volledige 150-delige programma is voor kaartkopers via de ADNIGHT-app.

www.adnight.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

W+K x ADNIGHT | GEDOGEN+Amsterdam Core

08-10-2025 | 08:42:14
Wieden+Kennedy Amsterdam presenteert tijdens ADNIGHT de tentoonstelling GEDOGEN+Amsterdam Core.

Boomerang zet mentale gezondheid centraal op Adnight

30-09-2025 | 08:42:00
Het programma onderzoekt thema’s als creativiteit onder druk, inclusiviteit in media en authentieke representatie in campagnes.

ADNIGHT start met Marketing Talks voor marketeers

22-09-2025 | 15:47:49
Deze mini-conferentie brengt een reeks presentaties over branding, creativiteit en de samenwerking tussen merken en bureaus.

SERVICEPLAN x ADNIGHT | The Deadline

19-09-2025 | 09:04:00
Tijdens deze editie van Adnight duikt Serviceplan Amsterdam dieper in het omgaan met deadlines en stress op de werkvloer.

ALFRED x ADNIGHT | Vrienden van Alfred Live

17-09-2025 | 11:08:44
Join us for drinks, dancing, and good vibes, while also diving deeper into the big questions of creativity today


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

The Family zet muziek en humor in tegen vapen

03-12-2025 | 10:18:00
Centraal staat The Organs, een fictieve band bestaande uit de longen, het hart en de hersenen: de organen die worden getroffen door vapen.

Lukas van de Ven: De stem van Mulisch als statement

03-12-2025 | 08:45:17
Marketing Report sprak met Janneke Bakker, relatiemanager bij Passend Lezen, en Lukas van de Ven, Executive Creative Director bij The Family

[Vacatures] iO zoekt een Projectleider Content

03-12-2025 | 08:30:00
iO is per direct op zoek naar Projectleider Content - Campus Amsterdam

[Vacatures] Bauer Media Outdoor zoekt een Sales Support (Tijdelijk)

03-12-2025 | 08:18:00
Bauer Media Outdoor is per direct op zoek naar Sales Support (Tijdelijk) 

[Vacatures] Channel Factory zoekt een Social (Client) Solutions Manager

03-12-2025 | 07:54:00
Channel Factory is per direct op zoek naar Social (Client) Solutions Manager - Amsterdam (Hybrid)
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.