ACE Social krijgt social media van Kruidvat onder beheer

Vanaf juli 2025 verzorgt ACE Social de social media activiteiten voor Kruidvat. Hiermee wordt het creatieve bureau een belangrijker onderdeel van de bureaumix van Kruidvat in de mid-funnel. Naast de social media strategie werkt ACE Social ook samen met Kruidvat op het gebied van PR.

De keuze voor ACE Social volgt op de recente opening van een eigen creatiestudio door Kruidvat. Het bureau, dat eerder onder de namen Blauw Gras en Content Icons opereerde, gaat Kruidvat ondersteunen bij het ontwikkelen van content voor de verschillende social kanalen. Hierbij ligt de focus op herkenbare communicatie rond dagelijkse routines en thema’s die spelen binnen de doelgroep.

Kruidvat versterkt merkbeleving via social media

Brenda Smith, Director Marketing & Customer Experience van Kruidvat: "Social media is - naast onze winkels - dé plek waar we dagelijks in contact staan met onze klanten en waar we ons merk tot leven brengen. In ACE Social vonden we een partner die onze merkwaarden als geen ander begrijpt én deze verrassend creatief weet te vertalen naar relevante content. De keuze om social media onder te brengen bij ACE was daarmee voor ons een goede volgende stap. We kijken ernaar uit om samen met hen onze volgende fase in te gaan binnen social media."

De samenwerking tussen Kruidvat en ACE Social wordt aangevuld met een geïntegreerde aanpak met ACE PR, voorheen Glasnost en Fitzgerald. Deze combinatie zorgt voor meer consistentie in de communicatie en een efficiënte uitvoering van de marketingdoelstellingen. Het selectieproces voor het bureau werd begeleid door 3MO.

ACE Social en ACE PR werken samen aan consistente communicatie

Henk Boersen, Managing Director ACE Accelerate: "We zijn ontzettend enthousiast dat we na PR nu ook het geluid van Kruidvat op social media mogen versterken. De klik met het Kruidvat team was er direct en we hebben veel zin om op basis van dat fundament samen te gaan bouwen aan het merk. Dankzij de geïntegreerde aanpak met ACE PR kunnen we meer consistentie brengen en een grotere impact voor onze campagnes realiseren in de mid-funnel."

www.ace.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Monks ontwikkelt Veerkracht-campagne voor Pink Ribbon

28-10-2025 | 17:25:00
Kleine gebaren zijn nooit echt klein. Een berichtje, een knuffel, een herinnering of een cadeautje: ze brengen steun, hoop en bouwen veerkracht, in de ander en in onszelf.

ACE lead agency Hersenstichting

21-10-2025 | 11:32:00
Het bureau wordt strategisch en creatief partner om het merk te versterken en hersengezondheid breder onder de aandacht te brengen

Schiphol introduceert nieuwe merkidentiteit: Today is the day

10-10-2025 | 15:37:02
Schiphol introduceert nieuwe merkidentiteit: Today is the day. Betrokken bureaus zijn Eastwood Brand Consultancy, Thonik en ACE

Nick Toet ontwikkelt Nick’s Noedels voor La Place

09-10-2025 | 10:32:00
La Place en Nick Toet sloegen de handen ineen om een gerecht te ontwikkelen dat niet alleen vers en gezond is, maar écht in de smaak valt bij kinderen

ACE en CZ benadrukken zorginstinct in positionering

08-10-2025 | 09:04:03
De koers is gebaseerd op het uitgangspunt Alle mensen zorgen en brengt het merk dichter bij de mens.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

EssenceMediacom en StudioM ontwikkelen Dr. Oetker-campagne Willie’s Bakfeest

04-11-2025 | 17:01:00
Dr. Oetker en Stichting Jarige Job slaan opnieuw de handen ineen voor een campagne die draait om geven, samen bakken en het vieren van ieder kind.

DDB en Transavia lanceren platform: Niet normaal gewoon

04-11-2025 | 11:00:00
Na een gewonnen pitch eerder dit jaar presenteert DDB Amsterdam het merkplatform voor Transavia: Niet normaal gewoon

Twenty Two ontwikkelt wervingscampagne PostNL

04-11-2025 | 10:16:00
De campagne is bedoeld om post- en pakketbezorgers aan te trekken en laat zien hoe de functie kan passen bij uiteenlopende levensfasen en situaties.

[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Sr. Content Creator

04-11-2025 | 07:33:00
Crocodile Agency is per direct op zoek naar Sr. Content Creator - 32–40 uur · Amsterdam

Blue Band en De Ruijter lanceren TikTok-serie

03-11-2025 | 15:28:00
Blue Band en De Ruijter slaan de handen ineen voor een gezamenlijke social-first campagne: Het Lekkerste Stel van Nederland.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.