[Interview] Budi Gonzalez de Chaves over creëren van merkvoorkeur via Bijvoorkeur

Budi Gonzalez de Chaves is mede-oprichter van het gloednieuwe reclamebureau Bijvoorkeur. We spreken hem over de aanpak van zijn bureau, dat zich richt op merkvoorkeur en het opbouwen en behouden daarvan.

Budi Gonzalez de Chaves: “Wij vinden dat het creëren van merkvoorkeur het allerbelangrijkste is wat reclame moet doen, wat marketeers moeten doen. Dit is de afgelopen jaren wat uit het oog verloren en wij gaan ons ervoor inzetten met alle nieuwe, innovatieve middelen die we tot onze beschikking hebben, maar ook met oude middelen die inmiddels doodverklaard zijn, zoals televisie. Ik zeg dat wat ironisch als je kijkt naar de discussies in vak. Het moet volgens ons niet over middelen gaan, maar over de doelstellingen: wat is je doelgroep, wat wil je bereiken en met welke strategie, en pas daarna gaat het over de middelen.”

Kijk dit boeiende interview hier:

www.bureaubijvoorkeur.nl


Kijk ook:

[Interview] Hoofdredacteur Paul van Riessen over de Quote 500 2022

[Interview] Bodine van Styrum (Open Now): we waarborgen gedrag door het hele proces heen

[Interview] Sophie van der Schaft over &.media group

[Interview] Ate van der Meer: Snakeware levert elke keer meer dan de klant verwacht

[Interview] Bonnie van Doorn: SuperRebel helpt klanten te focussen op hun merk


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.