[Whitepaper] iO: Optimaliseer je MarTech Stack in 7 Stappen

Een overvloed aan marketingtechnologieën kan leiden tot een gefragmenteerde, inefficiënte MarTech stack

Een overvloed aan marketingtechnologieën kan leiden tot een gefragmenteerde, inefficiënte MarTech stack – een wildgroei die kosten verhoogt en effectiviteit verlaagt. In de whitepaper biedt iO praktische inzichten en 7 stappen om je MarTech stack te optimaliseren, integraties te versterken en een toekomstbestendige MarTech-strategie op te bouwen.

Van Chaos naar Efficiëntie

Een wirwar van tools, functies die onbenut blijven en technologieën die niet op elkaar aansluiten: het is een bekend probleem binnen veel organisaties. Dit leidt niet alleen tot technologische chaos, maar ook tot:

  • Onnodige kosten
  • Verminderde effectiviteit van marketinginitiatieven
  • Lagere ROI op bestaande technologie

Hoe je jouw MarTech stack transformeert

In de whitepaper ontdek je hoe je jouw MarTech stack transformeert van een kostenpost naar een krachtige drijver achter je marketingresultaten.Wat biedt deze whitepaper?

Met 7 stappen leer je onder andere:

  • Hoe je je MarTech-landschap in kaart brengt
  • Hoe je inefficiënties identificeert en elimineert
  • Hoe je je tools afstemt op concrete marketingdoelen
  • Waarom adoptie essentieel is voor het succes van je stack

De focus ligt op het maximaliseren van ROI en het bouwen van een MarTech-strategie die jouw organisatie klaarstoomt voor de toekomst.

Download de Whitepaper

www.iodigital.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Michaël Van Damme spreker op Contentmarketing & Webredactie 2025

28-10-2025 | 16:56:00
Tijdens zijn sessie laat hij zien hoe AI organisaties helpt om razendsnel grote groepen te bereiken, zonder de persoonlijke verbinding te verliezen.

iO behoudt HubSpot Elite-status en versterkt groei

23-10-2025 | 08:49:00
De status wordt toegekend aan partners die expertise, implementatiesnelheid en aantoonbare klantresultaten combineren.

[Vacatures] iO zoekt een Medior Contentmanager

21-10-2025 | 10:38:00
iO is per direct op zoek naar Medior Contentmanager - Campus Amsterdam

[Vacatures] iO zoekt een Senior Contentmanager

21-10-2025 | 10:29:00
iO is per direct op zoek naar Senior Contentmanager - Campus Amsterdam

[Vacatures] iO zoekt een Traffic Manager

21-10-2025 | 10:21:00
iO is per direct op zoek naar Traffic Manager - Campus Utrecht


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Blue Band en De Ruijter lanceren TikTok-serie

03-11-2025 | 15:28:00
Blue Band en De Ruijter slaan de handen ineen voor een gezamenlijke social-first campagne: Het Lekkerste Stel van Nederland.

Roorda ontwikkelt campagne Handig, van de Belastingdienst

03-11-2025 | 15:14:00
De Belastingdienst start een campagne waarin vragen en twijfels van burgers en ondernemers centraal staan.

Aidem agency creëert socialserie voor ICI PARIS XL

03-11-2025 | 14:48:00
Met het format wil het merk de wereld van beauty en lifestyle dichter bij de belevingswereld van Gen Z en jonge Millennials brengen.

Genomineerden Gouden Loeki Q3 zijn bekend

03-11-2025 | 10:27:00
Kruidvat is twee keer genomineerd met campagnes rond duurzaamheid en beauty. Ook de commercial van de Politie en Omroep MAX springt in het oog

Intertoys viert Sinterklaas met grote speelgoedavonturen

03-11-2025 | 10:17:00
De commercial en de socialcampagne zijn ontwikkeld met socialmedia-agency Modern Citizens en digital activatiebureau Engaged.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.