
Twee jury's Mercurs 2024
Voor de vijfentwintigste editie van de Mercurs zijn twee jury’s samengesteld. Zij stellen de nominaties en de winnaars vast van in totaal vijf categorieën. De jury onder leiding van media ondernemer Derk Sauer, buigt zich over drie categorieën. De jury onder leiding van Maiko Valentijn (GroupM), beoordeelt er twee.
Voor de categorieën Magazine Mediamerk, BeLOFte en Redactieteam, zijn dat: naast voorzitter Derk Sauer, Jildou van der Bijl (The Editors), Jaap van Zessen (De Digitale Chef), Nicolette Hulsebos (FONK) en Jochem Leegstra (…staat).
Voor de categorieën Innovatie en Partnership zijn dat zijn dat naast voorzitter Maiko Valentijn, Mariëlle Arts (The Editors),Thomas van Vessem (Nederlandse Loterij), Ilse van Loon (Independent Brand & Marketing Professional), Elias Reinheimer (Havas Play) en Elzemieke Olsthoorn (Abovo Maxlead).
Secretaris van de jury is Harriët Schrier (directeur Magazine Media Associatie), die de juryprocedure bewaakt.
Inschrijven voor de Mercurs staat open op www.mercurs.nl. De inschrijftermijn voor de Mercurs 2024 sluit donderdag 5 september. Op dinsdagavond 19 november is de prijsuitreiking in Theater Amsterdam.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Nicola Tillin: Creativiteit werkt pas met bewijs
Inschrijving Mercurs 2025 magazine mediabranche van start
Jubileumfilm Human First, Human Last wint Gouden Reiger
Hearst Netherlands wint zilveren MERCUR met Harper’s Bazaar
Mercurs: Voetbal International wint goud als Mercur Magazine Mediamerk van het Jaar
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Johan van der Zanden over Jeroen van Koningsbrugge
Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn
Fama Volat lanceert Hartmakers-campagne voor Hart van Brabant
ESH Media sluit netwerk aan op Cäsar-platform
Masha Kodden CMO De Koffiejongens
Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen