The Others ontwikkelt communicatieconcept voor Meggers wereldwijde merkidentiteit
Elektrische test- en meetapparatuurgigant Megger, actief in 163 landen, heeft brandingbureau The Others ingeschakeld om een consistente en herkenbare merkidentiteit te ontwikkelen.
Met dit communicatieconcept wil Megger wereldwijd een uniform en betrouwbaar beeld uitstralen dat ook ruimte laat voor lokale aanpassingen.
De uitdaging voor The Others bestond in het creëren van een visuele identiteit en een communicatieconcept die niet alleen de innovatieve en betrouwbare aard van Megger benadrukken, maar ook zijn wereldwijde bereik en lokale relevantie versterken.

Het communicatieconcept, is afgestemd op de kernwaarden van Megger – betrouwbaarheid, innovatie en expertise – en wordt nu wereldwijd uitgerold.

Credits:
Megger: Bram van Steenbergen, Marjolijn Uringa, Mark van de Laak, Heather Dower, Jessica Fitzgerald | Creatief bureau: The Others | Creatie & Design: Chris Visser, Wendy Marchal, Gazi Duran, Lucienne Meijer, Arjen Moes, Lion Versloot | Account: Celeste Slijters
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
The Others maakt eindejaarscampagne Kinderfonds
The Others ontwikkelt visuele identiteit fonQ
The Others bouwt aan identiteit van Bouwmaat
[Vacatures] The Others zoekt een Creative Brand Designer
The Others maakt Samsungs Europese campagne voor de ClimateHub & Hydro Unit
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: De ontwikkelingen die 2025 hebben gedefinieerd
Philips zet refurbished producten centraal met Back Friday
NS geeft jongeren 40 procent korting op treinreizen
SuperRebel en Bruut ontwikkelen Europese campagne voor Goliath Games
CANAL+ zet cinema centraal in campagne TANGO
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert