
Radiostation 100% NL verandert slogan in Maakt Je Dag
Radiostation 100% NL heeft voortaan als slogan: Maakt Je Dag. De wijziging komt op de dag die doorgaans Blue Monday wordt genoemd, de meest deprimerende dag van het jaar.
Maakt Je Dag is de merkbelofte die in alles van 100% NL terug zal komen, van de muziek en de radioprogramma's tot aan de acties en de online video's.
Ryan Dekker, marketingmanager: "Bij 100% NL vieren we het leven, maken we plezier en staan we midden in de samenleving, tussen de luisteraars. Dat is een gevoel dat veel verder gaat dan het benoemen van onze kern van het draaien van Nederlandse popmuziek. Bij die filosofie van het leven vieren past Maakt Je Dag uitermate goed."
In samenwerking met PURE Jingles heeft het jinglepakket een flinke update gekregen met ingezongen slogan.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Eddy Guyt: Ons netwerk blijft consumentgericht met B2B-touch
Wesley Sneijder reageert op geruchten in ochtendshow 100% NL
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Zenderproducer 100%NL
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Coördinator 100%NL
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Digital Content Producer 100% NL en SLAM!
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: Creators leiden marketinginvesteringen
Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in
Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld
[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative
Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert