Radiostation 100% NL verandert slogan in Maakt Je Dag
Radiostation 100% NL heeft voortaan als slogan: Maakt Je Dag. De wijziging komt op de dag die doorgaans Blue Monday wordt genoemd, de meest deprimerende dag van het jaar.
Maakt Je Dag is de merkbelofte die in alles van 100% NL terug zal komen, van de muziek en de radioprogramma's tot aan de acties en de online video's.
Ryan Dekker, marketingmanager: "Bij 100% NL vieren we het leven, maken we plezier en staan we midden in de samenleving, tussen de luisteraars. Dat is een gevoel dat veel verder gaat dan het benoemen van onze kern van het draaien van Nederlandse popmuziek. Bij die filosofie van het leven vieren past Maakt Je Dag uitermate goed."
In samenwerking met PURE Jingles heeft het jinglepakket een flinke update gekregen met ingezongen slogan.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[DutchMedia Podcast]: Vlaamse Ster-reclamevensters bij NPO, Trump/BBC en meer
Herbert Visser stopt als statutair directeur Mediahuis Radio
[DutchMedia Podcast] met Zohair El Yassini over Streamingdiensten Nederland
Eddy Guyt: 100% Media & Partner Netwerk bouwt verder aan partnernetwerk
100%NL en Summit Retail Media Group brengen Meezing Top 1000 naar het tankstation
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank
Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise
NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne
[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent
Bruut en Rraarr lanceren documentaire voor Over Morgen
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert