 
 
Nanda de Smit Managing Director Zuiver Group
Zuiver Group heeft Nanda de Smit benoemd tot Managing Director. Zij gaat zich richten op de strategische ontwikkeling van de bureaugroep en de samenwerking tussen de verschillende labels versterken.
Nanda de Smit was eerder als online director verantwoordelijk voor Wind Mee online marketing, onderdeel van Zuiver Group. Ze maakte deel uit van het managementteam en speelde een belangrijke rol in de groei en positionering van het bureau.
Versterking samenwerking binnen de groep
Met haar kennis van de organisatie en ruime ervaring binnen bureaus, is Nanda de Smit volgens Zuiver Group goed gepositioneerd om bij te dragen aan het versterken van de marktpositie van het bedrijf.
Edwin Werkman, oprichter van Zuiver Group: "Wij zijn ontzettend blij dat Nanda deze stap zet binnen onze bureaugroep. Haar visie, energie en ervaring maken haar de juiste persoon om samen met het team onze ambities waar te maken."
Directiewijziging bij Wind Mee
De functie van Nanda de Smit bij Wind Mee wordt overgenomen door Mariska de Boer.
 Volg Marketing Report op LinkedIn!
 Volg Marketing Report op LinkedIn!
 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Klaar Bavinck Group Director of Content Matter
DJI werft vakmensen voor rol als arbeidsbegeleider
Margriet de Ruijter Client & Operations Director Marcommit
Emma Vloeimans hoofdredacteur ELLE Nederland
Thomas Ritter sluit zich aan bij VENGEAN
 Volg Marketing Report op LinkedIn!
 Volg Marketing Report op LinkedIn!
 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Media Reverse en Habufa lanceren XOOON-campagne op tv
Happy Horizon wint pitch van Tricorp Workwear
ReumaNederland kiest Media Reverse voor mediaplanning
DJI werft vakmensen voor rol als arbeidsbegeleider
Sunny Cars verhoogt merkbekendheid +22 procent met verhalen
Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen
 
	 
	