Monks creëert merkcampagne voor KWF
KWF lanceert haar merkcampagne. Met de campagne, gecreëerd door Monks, wordt niet de focus gelegd op wat KWF doet, maar waarom ze het doet. De merkcampagne volgt op de fondsenwervingscampagne van afgelopen zomer Iedereen AAN, tegen kanker.
Omdat…
Deze persoonlijke redenen staan centraal in de campagne en worden prachtig verwoord in een speciaal geschreven nummer van Jet van der Steen. Het nummer legt de nadruk op de bijzondere band tussen ouders en kinderen met songteksten als: "omdat ik bij jou altijd klein mag zijn", "omdat niemand luistert zoals jij" en "omdat niemand mij kan vangen als jij". De songteksten worden tot leven gebracht met beelden van regisseur Jacobine van Hellemond. De campagne wordt breed ingezet en zal te zien zijn op TV, social media, bioscoop en outdoor.
Robert van der Lans, Executive Creative Director bij Monks: “De campagne draait om de persoonlijke motivaties van mensen om iets tegen kanker te willen doen. Maar deze motivaties voelde je ook tijdens het hele proces bij alle makers. Zowel voor als achter de camera, echt iedereen had zijn of haar eigen redenen om hier iets echt bijzonders van te maken. En dat zie en voel je terug in de hele campagne.”
Annemieke Plemp, Hoofd Marketing en Fondsenwerving KWF zegt: “We zijn enorm trots op deze campagne. We focussen hierin puur op een emotionele connectie met ons merk, gedreven vanuit de waarden van KWF. We zien dit als een prachtige aanvulling op de andere campagnes van KWF.”
 Volg Marketing Report op LinkedIn!
 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Fusies en overnames in de agencymarkt nemen toe
StudioM lanceert KNVB x Eurojackpot-campagne Mr. Beker
Twenty Two ontwikkelt wervingscampagne PostNL
Fightclub en Google hosten FOMO-event in Brussel
[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Sr. Content Creator
 Volg Marketing Report op LinkedIn!
 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
StudioM lanceert KNVB x Eurojackpot-campagne Mr. Beker
DDB en Transavia lanceren platform: Niet normaal gewoon
Twenty Two ontwikkelt wervingscampagne PostNL
[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Sr. Content Creator
Blue Band en De Ruijter lanceren TikTok-serie
Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers