Mattie Valk en Marieke Elsinga verlengen contract bij Qmusic

Mattie Valk en Marieke Elsinga hebben hun contract meerjarig verlengd bij Qmusic (DPG Media). Voor hoeveel jaar het contract verlengd is, heeft DPG Media niet bekendgemaakt.

Maandag 28 augustus 2023 begint het duo aan hun zesde seizoen van de ochtendshow bij Qmusic. Mattie Valk, dj bij Qmusic: "Vijf jaar is voorbijgevlogen! We hebben veel overeenkomsten en ook minstens zoveel verschillen. We zijn allebei bij ooit Qmusic begonnen en lachen ontzettend met elkaar, maar denken over sommige dingen heel verschillend. Ik denk dat dat onze kracht is. "

Marieke Elsinga: "Dat de klik er vanaf het begin was, was duidelijk, maar je moet ook groeien in wat je doet op de radio. Vijf jaar later heb ik het gevoel dat we allebei en samen heel erg gegroeid zijn. En de klik is er nog steeds. Dus dit gaan we met veel plezier nog jaren doen!"

Dropping

De ochtendshow bij Qmusic trapt zijn zesde seizoen af met de Dropping. Mattie Valk en Marieke Elsinga worden om 06:00 uur afzonderlijk van elkaar ergens in Nederland gedropt. Ze weten allebei niet waar ze zijn, maar moeten wel zo snel mogelijk terug zien te komen in de studio, zonder navigatie of geld, maar mét de hulp van luisteraars. De vraag is wie als eerste bij Qmusic in Amsterdam De Omval/Overamstel aankomt.

Ochtendshow

In september 2018 begonnen Mattie en Marieke met de ochtendshow op Qmusic. Het programma heeft zich in de jaren daarop ontwikkeld tot de best beluisterde ochtendshow van Nederland. Ze vermaken de luisteraars dagelijks met herkenbare situaties uit hun levens en spraakmakende content. Ook zijn nieuwslezer Anne-Marie Rozing, Joe Stam (Stagiair van de Show) en Tom de Graaf (van de Intercom) elke ochtend te horen. Daarnaast zijn er terugkerende programma-onderdelen zoals Ja of Nee, the Big Five, Het Verjaardagsrad en Vier op een Rij.

www.qmusic.nl

www.dpgmedia.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

[Vacatures] Qmusic zoekt een Producer avondshow Joost Swinkels

09-10-2025 | 09:15:00
Qmusic is per direct op zoek naar Producer avondshow Joost Swinkels - Amsterdam

[Vacatures] DPG Media zoekt een Redacteur Video Qmusic

23-09-2025 | 09:27:00
DPG Media is per direct op zoek naar Redacteur Video Qmusic - Amsterdam

Qmusic start jubileumeditie Het Geluid met recordbedrag

29-08-2025 | 09:52:00
Luisteraars kunnen hun kans wagen om het opgenomen geluid te raden. Iedere keer dat een antwoord onjuist is, loopt het bedrag verder op.

[Vacatures] Qmusic zoekt een Producer Middagshow Qmusic

18-08-2025 | 08:53:00
Qmusic is per direct op zoek naar Producer Middagshow Qmusic - Amsterdam

[Vacatures] Qmusic zoekt een Producer QMusic - Ochtendshow Mattie & Marieke (5 maanden)

18-08-2025 | 08:34:00
Qmusic is per direct op zoek naar Producer QMusic - Ochtendshow Mattie & Marieke (5 maanden) - Amsterdam
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 10:58:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

Dawn en Vattenfall maken stroompieken hoorbaar

10-10-2025 | 10:53:00
Vattenfall lanceert samen met bureau Dawn en 100% het Vattenfall Kamerorkest — een audiovisuele installatie die de disbalans in stroomverbruik hoorbaar maakt

NABV kiest LevelUP Digital voor merkcampagne We Are Airsoft

09-10-2025 | 16:30:00
De Nationale Airsoft Belangen Vereniging (NABV) heeft gaming agency LevelUP Digital gekozen voor de uitvoering van haar merkcampagne We Are Airsoft.

Brout werkt samen met Draft Digital aan digitale groei

09-10-2025 | 09:17:00
De samenwerking is gericht op het versterken van de digitale marketingaanpak van Brout en het integreren van CRM-data voor gerichtere communicatie en groei
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.