Magixx Digital bundelt digitaal aanbod magazinemerken
Roularta Advertising, DPG Media Advertising, IPM Advertising en Rossel Advertising introduceren Magixx Digital, een gezamenlijke digitale propositie binnen het bestaande Magixx-ecosysteem. Deze formule is gericht op eenvoud, zichtbaarheid en impact voor adverteerders en mediabureaus.
Magixx Digital vervangt eerdere thematische digitale pakketten en is alleen beschikbaar in combinatie met een van de bestaande printpacks: Reach, Women, Luxe of Entertainment. Deze pakketten blijven ongewijzigd.
Digitale verspreiding via vertrouwde titels
Campagnes binnen Magixx Digital worden geplaatst op websites als Libelle.be, Femmesdaujourdhui.be, Knack.be, Levif.be, HLN.be/showbizz, Humo.be, Soirmag.lesoir.be, Cinetelerevue.be, Moustique.be en Parismatch.be.
Met deze opzet bieden de vier mediapartijen adverteerders een directe route naar een betrokken doelgroep binnen een betrouwbare mediaomgeving.
Lees ook:
Jubileumuitgave Flair markeert 40 jaar
Cameranu sponsor van National Geographic Fotowedstrijd 2025
Kelly Staa: Cosmopolitan is een merk voor en door Gen Z
Bibliotheken starten campagne Heel Nederland Leest
Emma Vloeimans hoofdredacteur ELLE Nederland
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Mediahuis Nederland en ANWB lanceren campagne met radiospel voor Wegenwacht
Bob Koigi: De opmars van de B2B-influencer
[Vacatures] Serviceplan Amsterdam zoekt een Customer Journey Director bij Plan.Net
TBWA\NEBOKO maakt Sinterklaas-commercial voor Albert Heijn
Inter lanceert INTERISTA met DEPT
Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers