
KPN geeft 1,3 miljoen combinatieklanten Netflix of ESPN
De 1,3 miljoen klanten van KPN die vast en mobiel combineren kunnen vanaf vandaag zonder meerkosten een basic abonnement op Netflix of ESPN Compleet kiezen.
Marieke Snoep, Chief Consumer Market en lid van de Raad van Bestuur van KPN: “KPN is de pionier in de telecommarkt met de combinatie van vaste en mobiele diensten en komt opnieuw met een primeur. En het werkt, want klanten die meerdere diensten van KPN combineren zijn tevredener en loyaler. En daar doen we het voor.”
Puntenmodel
KPN heeft een model opgezet met punten waarbij klanten meer extra’s krijgen. Als klanten vier punten hebben kunnen ze ook Disney+, HBO Max of Videoland kiezen in plaats van ESPN of Netflix. Klanten kunnen elke maand wisselen.
Netflix
Emma Lloyd Vice-president Partnerships bij Netflix: “We zijn erg trots om al tien jaar lang partner te zijn van KPN. Daarom verheugen wij ons om Netflix te introduceren als belangrijk onderdeel van Combivoordeel. Zo kunnen we zoveel mogelijk mensen in Nederland laten genieten van de films en series waar de hele wereld het over heeft.”
Reclameversie Netflix?
Netflix introduceert in steeds meer landen een reclameversie van zijn streamingdienst. Mogelijk dat met deze stap het bereik van Netflix verder wordt vergroot ter voorbereiding op de komst van een Nederlandse reclameversie.
Alle KPN-klanten kunnen vanaf vandaag de streamingdienst en andere diensten naar keuze activeren in hun MijnKPN app.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Streamingdiensten halen 1 miljard uit Nederlandse markt
Netflix voorbij YouTube in videowinst in 2025
De toekomst van influencermarketing
Netflix jaarresultaten 2024: groei blijft
[Column] David de Jong: Big Tech muss weg! en hoe de politiek de echte mediadiscussie omzeilt
Gepubliceerd door: David de Jong