KPN geeft 1,3 miljoen combinatieklanten Netflix of ESPN

De 1,3 miljoen klanten van KPN die vast en mobiel combineren kunnen vanaf vandaag zonder meerkosten een basic abonnement op Netflix of ESPN Compleet kiezen.

Marieke Snoep, Chief Consumer Market en lid van de Raad van Bestuur van KPN: “KPN is de pionier in de telecommarkt met de combinatie van vaste en mobiele diensten en komt opnieuw met een primeur. En het werkt, want klanten die meerdere diensten van KPN combineren zijn tevredener en loyaler. En daar doen we het voor.”

Puntenmodel

KPN heeft een model opgezet met punten waarbij klanten meer extra’s krijgen. Als klanten vier punten hebben kunnen ze ook Disney+, HBO Max of Videoland kiezen in plaats van ESPN of Netflix. Klanten kunnen elke maand wisselen.

Netflix

Emma Lloyd Vice-president Partnerships bij Netflix: “We zijn erg trots om al tien jaar lang partner te zijn van KPN. Daarom verheugen wij ons om Netflix te introduceren als belangrijk onderdeel van Combivoordeel. Zo kunnen we zoveel mogelijk mensen in Nederland laten genieten van de films en series waar de hele wereld het over heeft.”

Reclameversie Netflix?

Netflix introduceert in steeds meer landen een reclameversie van zijn streamingdienst. Mogelijk dat met deze stap het bereik van Netflix verder wordt vergroot ter voorbereiding op de komst van een Nederlandse reclameversie.

Alle KPN-klanten kunnen vanaf vandaag de streamingdienst en andere diensten naar keuze activeren in hun MijnKPN app.

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Amazon Ads en Netflix gaan samenwerken met programmatic advertentie-inkoop

14-09-2025 | 14:39:03
Amazon Ads en Netflix gaan samenwerken waarbij adverteerders die gebruik maken van het platform Amanzon DSP toegang krijgen tot de advertentievoorraad van Netflix

Samsung lanceert KPop Demon Hunters-thema's

14-08-2025 | 08:48:43
Samsung Electronics is een samenwerking aangegaan met Netflix voor een tijdelijke promotie rond de animatiefilm KPop Demon Hunters.

Streamingdiensten halen 1 miljard uit Nederlandse markt

01-04-2025 | 21:37:00
De streamingdiensten hebben in 2024 in totaal meer dan 1 miljard euro uit de Nederlandse markt gehaald. Dit hebben onderzoekers van de gespecialiseerde titel Telecompaper geconstateerd aan de hand van hun berekeningen en analyses

Netflix voorbij YouTube in videowinst in 2025

04-03-2025 | 13:18:00
Voor het eerst zal Netflix in 2025 YouTube in totale videowinst voorbijstreven, volgens exclusief onderzoek van Omdia.

De toekomst van influencermarketing

25-02-2025 | 12:30:18
Influencermarketing, wat ooit een niche-strategie was, is nu uitgegroeid tot een van de belangrijkste tools binnen digitale marketing
 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro

14-10-2025 | 17:39:00
Beide bureaus, onderdeel van IPG Mediabrands, worden verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een gezamenlijke media- en creatiestrategie.

The Family ontwikkelt ledenwervingscampagne Follow The Money

14-10-2025 | 17:25:00
De campagne vormt het begin van een grotere serie gericht op ledenwerving en benadrukt dat het platform streeft naar 100.000 leden, het aantal dat nodig is om een krachtig tegenwicht te vormen tegen invloedrijke machtsposities in Nederland.

Dawn maakt merkcampagne voor Exact

14-10-2025 | 10:10:00
In de uitrol positioneert Exact zijn bedrijfssoftware als rustpunt in de hectiek van alledaags werk.

Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl

13-10-2025 | 12:00:00
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.

TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom

13-10-2025 | 11:42:03
Met deze fysieke rij-assistent wil TomTom automobilisten helpen met meer focus en veiligheid de weg op te gaan.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.