[Interview] Teus Baars (NOSUCH) over Agency at Night

"Wij ontvangen bezoekers in een interactieve escape room die je kennis laat maken met vier verschillende bureaus"

Marketing Report is op 16 mei in Rotterdam voor Agency at Night. 51 bureaus openen die avond hun deuren voor jong talent en anderen geïnteresseerden. Voorafgaand aan het event vragen wij een aantal bureaus naar hun deelname aan Agency at Night. We spreken dit keer met Teus Baars, CEO van NOSUCH.

Kun jij NOSCH introduceren?

NOSUCH is een écht Rotterdams Creative Agency. Met 45 professionals vormen we een diverse en energieke organisatie met schitterende klanten waar zonder uitzondering prachtig werk voor wordt gemaakt. Een fantastisch ‘total brand’ bureau met heel veel creativiteit. Sinds dit jaar hebben we bovendien het label XYZ Creative Agency aan onze groep toegevoegd. 

Waarom doet NOSCH mee met Agency at Night?

We doen mee omdat we iedereen die daarin geïnteresseerd is een kans willen geven om bij ons binnen te kijken. Dat kunnen vrienden en familieleden zijn, maar natuurlijk ook talenten die ons eens vrijblijvend willen bezoeken. Omdat we flink groeiend zijn, zijn we zeer nieuwgierig wie we zullen gaan treffen.

Hoe ziet jullie Agency at Night-programma eruit?

Samen met onze partners Inscape, Digiwedo en ons nieuwe label XYZ organiseren wij ‘unlock the night, het feest waar je in moet zien te komen’ een interactieve escape room die je kennis laat maken met de 4 verschillende bureaus waarna je eindigt bij het feest. Op deze manier willen we het publiek op een leuke manier kennis laten maken met de 4 brands waarna we op het feest met elkaar in gesprek kunnen gaan.

Wat voor soort jong talent zoeken jullie?

We zijn altijd op zoek naar enthousiaste talenten die gedreven zijn om het verschil te maken in onze wereld. We zetten vol in op alle nieuwe technieken en zoeken die talenten die daarin mee voorop willen lopen.

Wat is het laatste nieuws?

Het laatste nieuws is dat we zijn genomineerd voor een SAN award in de categorie Non-Profit met onze campagne voor het Familiehuis Daniel den Hoed. Dat we tot de beste bureaus in de Emerce top 100 behoren en dat we door steeds meer klanten worden gezien als dé totaalpartner voor al hun marketing en communicatie uitingen. Daar ben ik trots op.

www.nosuch.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

[Vacatures] NOSUCH zoekt een Account Manager

27-03-2025 | 08:29:00
NOSUCH is per direct op zoek naar Account Manager

Knauf kiest NOSUCH als vaste marketingpartner

26-03-2025 | 09:47:00
Eerder werkten beide partijen al samen aan de introductiecampagne voor een serviceportfolio.

Teus Baars en Diederik Hoffland over NOSUCH en XYZ

03-03-2025 | 10:23:00
De bureaus vullen elkaar aan op creatief en strategisch vlak, met als doel klanten nog beter te bedienen.

NOSUCH Total Brand Agency en XYZ slaan handen ineen

28-02-2025 | 13:35:00
Inmiddels hebben beide bureaus elkaar gevonden en is XYZ Creative Agency verhuisd naar de Schiehavenkade in Rotterdam

[Vacatures] NOSUCH zoekt een Social/Motion Designer

12-02-2025 | 07:06:00
NOSUCH is per direct op zoek naar een Social/Motion Designer - Rotterdam

Gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.