Inschrijving DDMA EMAS Awards 2025 geopend 

De inschrijvingen voor de EMAS Awards 2025 zijn officieel geopend. Deze prijzen worden uitgereikt tijdens de DDMA Email Marketing Automation Summit (EMAS) op 26 juni 2025 in Circa Amsterdam en erkennen de beste prestaties op het gebied van e-mailmarketing en -automatisering. 

Categorieën

De inschrijving voor de EMAS Awards is geopend. E-mailmarketing (automation) professionals kunnen dit jaar deelnemen in 3 categorieën: Email Marketing Automation Excellence, Best Outstanding Email en Young Talent. 

Email Marketing Automation Excellence 

Deze categorie is bedoeld voor organisaties die uitblinken in e-mailmarketingautomatisering. De nadruk ligt op het creëren van impactvolle contactmomenten, gepersonaliseerde content en het gebruik van relevante triggers die resoneren met de ontvanger. Slimme data-analyse en innovatieve e-mailflows spelen hierbij een cruciale rol. De ingezonden case hoeft zich niet te beperken tot e-mail alleen, hoewel dit wel de basis vormt. 

Iemand voordragen kan uiterlijk tot 20 maart.

Outstanding Email 

In deze categorie worden de meest opvallende e-mailmarketingcampagnes erkend. Dit kan variëren van uitzonderlijk design en innovatieve technologie tot zeer effectieve campagnes en creatieve data-toepassingen. Of het nu gaat om een eenmalige e-mail of een strategische reeks, hoe groter de impact, hoe sterker de inzending. 

Iemand voordragen kan uiterlijk tot 20 maart.

Young Talent van het jaar 

Deze categorie is bedoeld voor jonge e-mailmarketeers die maximaal drie jaar actief zijn in het vakgebied. Of je nu een allround e-mailmarketeer bent of je specialiseert in technische ontwikkeling of design, als je binnen je organisatie een significante impact hebt gemaakt, kom je in aanmerking voor deze prijs. Ken je iemand die deze erkenning verdient? Nominaties door derden zijn ook welkom. 

Iemand voordragen kan tot uiterlijk 12 maart.

Battle of the Agencies

Dit jaar keert de Battle of the Agencies terug. In deze competitie strijden bureaus om de beste e-mailcampagne te creëren voor een nog te bepalen opdrachtgever. Elk bureau kan zich inschrijven met een sterke motivatie. De geselecteerde bureaus ontwikkelen in aanloop naar de EMAS een campagne, waarbij het bureau met de meest creatieve, effectieve en klantgerichte e-mail als winnaar uit de bus komt. Inschrijving voor deze categorie opent binnenkort. 

Inschrijven kan via emas.nu/awards

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

DDMA benoemt Annemarie Nijhoff tot bestuurslid

28-08-2025 | 15:09:00
Annemarie Nijhoff treedt per direct toe tot het bestuur van DDMA en service en neemt de portefeuille Legal op zich

DDMA-whitepaper over post als marketingkanaal

27-05-2025 | 16:50:00
DDMA heeft een whitepaper gepubliceerd waarin het het volledige proces van postcampagnes inzichtelijk maakt.

Influencerregels.com vernieuwt e-learning

22-04-2025 | 12:17:13
Influencerregels.com heeft een vernieuwde versie gelanceerd van de e-learning voor het certificeringsprogramma Certified by influencerregels.com.

Transparante informatievoorziening delen loont

20-02-2025 | 13:49:00
Nederlandse consumenten zijn steeds bewuster van hun online privacy, maar ervaren nog altijd beperkte controle bij het delen van hun data

Certificering influencers sluit jaar af met 2000 influencers en Bol als partner 

18-12-2024 | 12:51:00
Het sector-initiatief Certified by influencerregels.com sluit het jaar af met diverse mijlpalen
 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam

Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.