Greenberry ontwikkelt digitaal platform voor Invest-NL

Greenberry heeft de opdracht gekregen om de website van Invest-NL strategisch en technisch te vernieuwen. Het doel van de vernieuwing is om een digitaal platform te creëren dat de impact van Invest-NL op duurzaamheid en innovatie versterkt, met name binnen de energietransitie. Tender Canvas begeleidde het aanbestedingsproces.

Invest-NL: kapitaal en expertise voor maatschappelijke transities

Invest-NL ondersteunt ondernemers met plannen die bijdragen aan een duurzamer en innovatiever Nederland. Als nationale financierings- en ontwikkelingsinstelling biedt Invest-NL kapitaal en expertise om maatschappelijke transities, zoals de overgang naar een circulaire en koolstofvrije economie, te versnellen.

Met het platform wil Invest-NL ondernemers nog beter bereiken en ondersteunen. Het platform gaat niet alleen praktische informatie bieden over financieringsmogelijkheden, maar brengt ook succesvolle projecten en impactverhalen tot leven.

Focus op groei en samenwerking

Het vernieuwde platform richt zich op het mobiliseren van kapitaal voor jonge, snelgroeiende bedrijven die veel kunnen betekenen voor de energietransitie. Daarnaast speelt het platform een belangrijke rol in het vergroten van de zichtbaarheid van Invest-NL’s rol en resultaten binnen de transities.

Greenberry’s rol

Greenberry neemt zowel de strategische herpositionering als de technische ontwikkeling van de website op zich. Hun opdracht is om een gebruiksvriendelijk platform te creëren dat de ambities van Invest-NL als aanjager van duurzame innovatie waarmaakt.

Met dit project willen Invest-NL en Greenberry de drempel voor ondernemers verlagen om duurzame initiatieven te starten en op te schalen, en tegelijkertijd laten zien hoe innovatie de toekomst van Nederland vormgeeft.

Klimaatdoelen

Bas van Bokhorst, managing partner Greenberry: “We zijn trots om voor Invest-NL aan de slag te gaan en bij te dragen aan hun missie om de energietransitie te versnellen en de klimaatdoelen dichterbij te brengen. Ons team is klaar om een toekomstbestendig, flexibel en gebruiksvriendelijk platform te ontwikkelen dat volledig in lijn is met de visie en missie van Invest-NL.”

De samenwerking, met een looptijd van minimaal twee jaar, omvat de initiële ontwikkeling, het onderhoud en de doorontwikkeling van het platform. De lancering van de website staat gepland voor 2025.

www.greenberry.nl

www.invest-nl.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Dille & Kamille sluit op Black Friday en start Plantenservice

13-11-2025 | 15:30:17
Het merk kiest voor Green Friday en richt zich op zaaien en vergroenen in plaats van kopen en consumeren.

Prefab hoezen voor modulaire bouw

10-11-2025 | 15:49:00
In de modulaire bouw telt elke minuut. Productie en plaatsing volgen elkaar snel op, maar daartussen ligt een kwetsbare fase: transport en opslag.

Hokra wint aanbestedingen van Fontys Hogeschool en VolkerWessels

04-11-2025 | 17:35:49
Het bureau verzorgt voor beide organisaties de levering, webshop en logistiek van promotionele middelen, met nadruk op creativiteit, duurzaamheid en uniforme merkuitstraling.

JCDecaux biedt jongeren gratis toegang tot Amsterdam in Motion

23-10-2025 | 15:10:03
Op 27 oktober 2025, precies op de 750ste verjaardag van Amsterdam, opent burgemeester Femke Halsema Amsterdam in Motion in de Zuiveringshal Oost van Westergas.

Europese steden decor voor OOH-campagne Lynk & Co 08

07-10-2025 | 16:39:48
Met de 08 wil Lynk & Co het segment van plug-in hybrides verder ontwikkelen

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Wieden+Kennedy creëert feestcampagne voor Zalando

02-12-2025 | 11:18:54
De campagne bouwt voort op het thema What Do I Wear? en laat zien hoe de online modebestemming klanten inspireert om met zelfvertrouwen en creativiteit de feestdagen in te gaan.

Dappr en SportsGen lanceren Dappr Award voor jonge sporters

02-12-2025 | 10:47:00
De samenwerking richt zich op het vergroten van Dappr’s zichtbaarheid in de breedtesport en het ontwikkelen van activaties rondom het thema vallen, opstaan en doorgaan.

Publicis Groupe helpt MediaMarkt aan sterk werkgeversmerk

02-12-2025 | 10:03:30
Onder de pay-off Dát is nou MediaMarkt laat de organisatie zien hoe het echt is om er te werken.

Higuita en Lot of Happiness lanceren eindejaarscampagne

02-12-2025 | 09:35:00
Voor bijna de helft van de Nederlanders is samenzijn met familie en vrienden de belangrijkste bron van geluk.

TBWA\NEBOKO en McDonald’s lanceren AI-kerstfilm

01-12-2025 | 14:33:00
De film, It’s the most terrible time of the year, laat zien hoe december voor veel mensen eerder stressvol dan sfeervol is.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.