Global telt af met NOC*NSF naar de Olympische Spelen

Op duizenden plaatsen in ons land tellen de digitale klokken af tot de start van de Olympische Spelen in Parijs. Ze zijn het resultaat van de samenwerking tussen NOC*NSF en buiten-reclame-exploitant Global. Zo wordt letterlijk zichtbaar hoe Nederland oranje kleurt en voor de sporters van TeamNL de spanning opbouwt naar het grootste internationale sportevenement ter wereld.

Road to Paris

NOC*NSF zal vanaf 17 april gaan aftellen naar de Olympische Spelen op de meer dan 2700 schermen van Global in winkelcentra, supermarkten, tankstations en op de NS-stations. Deze campagne stelt NOC*NSF in staat een miljoenenpubliek te bereiken en de betrokkenheid bij de Olympische en Paralympische Spelen te vergroten.

Guy Grimmelt, Marketing & Sales Director Global Media & Entertainment: "Door het bieden van zichtbaarheid via (Digital) Out-of-Home, ondersteunen we NOC*NSF en TeamNL om Nederland te betrekken bij de prestaties van onze sporthelden voor, tijdens en na de Spelen. Wij zullen samen met NOC*NSF Nederland oranje kleuren terwijl we aftellen naar de Spelen. Tijdens de Spelen zullen we de medaille-alert activeren en na de Spelen zullen we TeamNL een podium bieden om de kracht van sport te tonen aan het brede publiek."

Baukje ter Huurne, CMO van NOC*NSF: "Dankzij de samenwerking met Global kunnen wij onze boegbeelden van TeamNL letterlijk en figuurlijk op heel veel plekken zichtbaar maken. We hopen hiermee Nederland en voornamelijk kinderen en jongeren aan te zetten om ook zelf in beweging te komen. Daarnaast is het natuurlijk ook heel mooi om de prestaties van TeamNL na de Spelen zo breed te kunnen delen en te laten zien hoe trots we zijn."

www.global.com

www.nocnsf.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

[Vacatures] Global Media & Entertainment zoekt een Business Controller

03-09-2025 | 08:00:00
Global Media & Entertainment is per direct op zoek naar Business Controller (40 uur)

Jeugdfonds Sport & Cultuur start campagne Gewoon Mogelijk

01-09-2025 | 09:58:10
Met de campagne wil de organisatie ouders en verzorgers stimuleren een sport- of cultuurclub voor hun kind te kiezen, ook als er thuis onvoldoende geld is

[Vacatures] Global Media & Entertainment zoekt een Designer

29-08-2025 | 10:32:00
Global Media & Entertainment is per direct op zoek naar Designer (32 - 40 uur)

HAK ziet stijging in awareness en productrelevantie door inzet DOOH

10-08-2025 | 22:23:00
Hak en Initiative zette het Digital Out-of-Home netwerk van Global Nederland in als aanvulling op social om een jonge doelgroep te bereiken

[Vacatures] Global Media & Entertainment zoekt een Team Lead Operations

17-07-2025 | 13:43:00
Global Media & Entertainment is per direct op zoek naar Team Lead Operations (36/40 uur)
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam

Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.