Fightclub ontwikkelt zoete EK-inhaker voor Venco

Venco, bekend om zijn heerlijke Nederlandse drop, heeft al jaren een klassieker in het assortiment met een buitenlands tintje - Engelse drop. In aanloop naar de halve finale wedstrijd van het Europees Kampioenschap, waarbij Nederland het opneemt tegen Engeland, bedacht Fightclub voor Venco de passende inhaker: "We vreten ze op!"

Ariane Houben en Iris Bommer (Venco): “Fightclub verraste ons met deze slimme inhaker die perfect past bij het merk Venco. Om het momentum optimaal te benutten, wordt deze inhaker sinds gisteren naast de social kanalen ook ingezet als (D)OOH in meerdere steden in Nederland. We gaan voor de winst!”

Sid van Zijp, Art Director Fightclub: “Een simpele inhaker met pit, die verder geen uitleg behoeft, zo hoop je ze altijd in te kunnen koppen. In het design is duidelijk gekozen voor 'less is more', want meer heeft deze uiting ook niet nodig. Heel mooi dat de uiting zo zichtbaar is geworden online, op straat en vanavond op de grootste pleinen in het land.”

Credits

Klant: Venco (Cloetta) | Creative Agency: Fightclub | Mediabureau: Out Of Home Masters

Over Fightclub

Fightclub is een creatief bureau dat net zo resultaatgericht werkt als een digital agency. En een digital agency dat net zulke slimme ideeën bedenkt als een creatief bureau. Want een sterk merk betekent weinig als het niet converteert, en een digital strategy is snel kansloos zonder een sterk merk. Fightclub is dus een full-service en de afgelopen zes jaren volgens de FONK150 het beste full-service agency van Nederland.

www.fightclub.nl

www.cloetta.nl

www.venco.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List






Lees ook:

Al 20 jaar in it to win it!

04-09-2025 | 21:56:00
Bram Verbogt (43) viert zijn 20 jarig jubileum bij Fightclub. Marketing Report spreekt hem.

Cees Faes: Exit Porter, Enter het Zeskrachten Model

27-08-2025 | 10:42:00
Er is al een tijdje een zesde kracht opgedoken die sterker is dan welke nieuwkomer of substituut ook.

Cees Faes: Beschaving te koop. Gratis bezorgd uit Beijing

22-08-2025 | 11:02:00
We houden er in het Westen wel van om onszelf een beetje te zien als de hoeders van beschaving.

Cees Faes: Je bent wat je rijdt

11-08-2025 | 14:39:00
Op weg naar vakantie werd ik ermee doodgegooid. Merken die ik nog nooit had gezien, laat staan hardop had uitgesproken.

[Forum] Sydney Sweeney has great jeans

07-08-2025 | 13:08:00
Met regelmaat vragen wij bepalende spelers in ons vak in de rubriek [Forum] naar hun mening over actuele onderwerpen. Vandaag is de vraag: Wat vind jij van (de ophef over) de Sydney Sweeney has great jeans campagne Sydney Sweeney has great jeans campagne


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam

Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.