Fightclub ontwikkelt zoete EK-inhaker voor Venco

Venco, bekend om zijn heerlijke Nederlandse drop, heeft al jaren een klassieker in het assortiment met een buitenlands tintje - Engelse drop. In aanloop naar de halve finale wedstrijd van het Europees Kampioenschap, waarbij Nederland het opneemt tegen Engeland, bedacht Fightclub voor Venco de passende inhaker: "We vreten ze op!"

Ariane Houben en Iris Bommer (Venco): “Fightclub verraste ons met deze slimme inhaker die perfect past bij het merk Venco. Om het momentum optimaal te benutten, wordt deze inhaker sinds gisteren naast de social kanalen ook ingezet als (D)OOH in meerdere steden in Nederland. We gaan voor de winst!”

Sid van Zijp, Art Director Fightclub: “Een simpele inhaker met pit, die verder geen uitleg behoeft, zo hoop je ze altijd in te kunnen koppen. In het design is duidelijk gekozen voor 'less is more', want meer heeft deze uiting ook niet nodig. Heel mooi dat de uiting zo zichtbaar is geworden online, op straat en vanavond op de grootste pleinen in het land.”

Credits

Klant: Venco (Cloetta) | Creative Agency: Fightclub | Mediabureau: Out Of Home Masters

Over Fightclub

Fightclub is een creatief bureau dat net zo resultaatgericht werkt als een digital agency. En een digital agency dat net zulke slimme ideeën bedenkt als een creatief bureau. Want een sterk merk betekent weinig als het niet converteert, en een digital strategy is snel kansloos zonder een sterk merk. Fightclub is dus een full-service en de afgelopen zes jaren volgens de FONK150 het beste full-service agency van Nederland.

www.fightclub.nl

www.cloetta.nl

www.venco.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List






Lees ook:

De 25 meest gelezen columns van het jaar 2025

22-12-2025 | 17:41:00
Welke onderwerpen raakten dit jaar een snaar bij marketingprofessionals? Het antwoord laat zich lezen in de cijfers

8 AI-use cases in marketing die je morgen kunt inzetten

17-12-2025 | 15:36:00
In een presentatie op BAM Marketing Congress x Fightclub schetst Dennis De Cat 8 praktische AI-use cases die volgens hem direct inzetbaar zijn.

Fightclub doet activatie met Marketing250

12-12-2025 | 15:06:00
Fightclub en Dutchfame hebben tijdens het M100 Event, dat op 3 december plaatsvond in theater PHIL Haarlem, een fan shop gebouwd.

Fightclub zet mens centraal in campagne Hulphond Nederland

12-12-2025 | 09:19:00
De campagne laat zien wat hulphonden betekenen voor mensen die dagelijks leven met PTSS, epilepsie of andere beperkingen.

Fightclub start Growth & AI Survey voor 2026

12-12-2025 | 08:43:43
De benchmark geeft inzicht in verschillen tussen koplopers en achterblijvers en laat zien waar kansen en knelpunten liggen.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

SEA Water positioneert Santa als waterambassadeur

23-12-2025 | 10:55:00
Na jarenlange samenwerking met een wereldwijd frisdrankmerk verruilt Santa Claus zijn vertrouwde rol voor een positie bij SEA Water.

Philips en Prusa lanceren Gen Fix in Praag

22-12-2025 | 15:08:00
Philips heeft samen met Prusa Gen Fix gelanceerd Met het programma leren kinderen en gezinnen praktische reparatievaardigheden via 3D-printen

Rodger Werkhoven: Schadenfreudevrije kerst gewenst, allemaal!

22-12-2025 | 11:54:00
Beeld- en mediatechnoloog Rodger Werkhoven droeg op uitnodiging van OpenAI vanaf ’21 bij aan de ontwikkeling van DALL·E en ’t inbouwen ervan in ChatGPT.

[Vacatures] DPG Media zoekt een Accountmanager Vtwonen

22-12-2025 | 08:16:00
DPG Media is per direct op zoek naar Accountmanager Vtwonen - Amsterdam

Bob Koigi: De ontwikkelingen die 2025 hebben gedefinieerd

19-12-2025 | 12:46:00
AI wordt in rap tempo de bepalende kracht achter de transformatie van marketing­leadership en prioriteiten voor 2026.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.