
Fama Volat en Van den Borne haken in op aanstaande geboorte olifantjes
Het Valkenswaardse bedrijf Van den Borne lanceert samen met Fama Volat een campagne die inhaakt op de aanstaande geboorte van drie olifantjes in de Beekse Bergen.
Van den Borne adopteerde eerder dit jaar mannetjesolifant Yambo, die de vader is van de drie kalfjes. Via de website olifants.nl kunnen deelnemers kans maken op een gratis kraamvisite. Zij moeten hiervoor het geboortegewicht van het eerste kalfje raden.
Yambo en moeder Punda verwachten hun eerste kalfje in de komende weken. Daarnaast verwacht Yambo de komende maanden nóg twee Afrikaanse olifantenkalfjes. Ook de dochters van moeder Punda, Pina-Nessi en Bonga zijn namelijk drachtig. Van den Borne zal voor deze aanstaande geboorten de actie opnieuw inzetten.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Creatief netwerk Fama Volat opent zesde vestiging
[Vacatures] Fama Volat zoekt een Account Executive
[Vacatures] Fama Volat zoekt een Jr. Brandmanager
[Vacatures] Fama Volat zoekt een Trainee
[Vacatures] Fama Volat zoekt een Creatief
Fama Volat ontwikkelt wervingscampagne onder zeeniveau voor Sif
Fama Volat ontwikkelt campagne Den Bosch Partners
Fama Volat ontwikkelt uuro-campagne voor Brainport Eindhoven
HEMA verkoopt pyjama’s voor War Child
Fama Volat en HEMA komen met gepersonaliseerde AI-pyjamaverhaaltjes
Bram van der Kroon verruilt Fama Volat voor StudioM
Fama Volat ontwikkelt campagne Beekse Bergen
Fama Volat ontwikkelt ludieke actie Bonduelle
auto.nl kiest voor Fama Volat
Fama Volat ontwikkelt introductiecampagne auto.nl
Gepubliceerd door: Saskia van Weert