Eye-Able kiest voor Pink Marketing

Eye-Able biedt een geavanceerd platform dat organisaties ondersteunt bij het voldoen aan de steeds strengere eisen voor digitale toegankelijkheid. Met de komst van de European Accessibility Act (EAA) in Nederland, die volgend jaar van kracht wordt, is het van groot belang dat bedrijven hun digitale platforms toegankelijk maken voor iedereen, ongeacht hun beperking. Pink Marketing is verantwoordelijk voor het uitrollen van alle geïntegreerde mediacampagnes.

Menno Hoekstra, Country Manager Benelux bij Eye-Able: "Digitale toegankelijkheid is essentieel, vooral omdat zo’n 15 procent van de mensen geen gebruik kan maken van online diensten als deze niet goed zijn ingericht. Met onze software kiezen bedrijven niet slechts eenmalig voor toegankelijkheid; ze kunnen dit ook continu monitoren en verbeteren. Door gebruik te maken van AI bieden wij oplossingen die kostenefficiënt zijn, zodat bedrijven niet alleen aan wetgeving voldoen, maar ook echt bijdragen aan een inclusieve digitale wereld voor iedereen. Onze samenwerking met Pink Marketing versterkt dit doel, omdat zij ons helpen om deze boodschap bij een breder publiek onder de aandacht te brengen en zo bewustwording rondom toegankelijkheid te vergroten."

Rik Slager, Business Director bij Pink Marketing: "In een tijd waarin digitale toegankelijkheid belangrijker is dan ooit, kijken wij ernaar uit om samen campagnes te ontwikkelen die niet alleen de zichtbaarheid van Eye-Able vergroot, maar ook bedrijven bewust maken van de urgentie om hun digitale platforms toegankelijk te maken voor iedereen. Bijzonder aan de totstandkoming van deze samenwerking, is dat we Eye-Able direct konden koppelen aan een andere grote partner van ons. Dit partnerschap biedt een geweldige kans om gezamenlijk te werken aan een volledig toegankelijke digitale omgeving. Een win-win situatie dus."

www.pinkmarketing.nl

www.eye-able.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

CANAL+ zet cinema centraal in campagne TANGO

18-12-2025 | 11:22:00
Met de campagne benadrukt het concern zijn langdurige band met de filmindustrie en positioneert het zich als partner binnen het creatieve proces van film.

Coca-Cola en FIFA starten FIFA World Cup Trophy Tour

18-12-2025 | 10:14:10
De wereldwijde tour biedt fans de kans om de originele WK-trofee te zien in aanloop naar het WK voetbal van 2026

LINDA. breidt portfolio uit met LINDA.mini

18-12-2025 | 09:40:00
Met deze uitbreiding richt het mediabedrijf zich op aanstaande moeders en ouders van kinderen van 0 tot en met 4 jaar.

Draft Digital en FarmCamps lanceren Geen stress, wel kippen

18-12-2025 | 09:28:00
De campagne speelt in op het gevoel dat gezinsvakanties vaak minder ontspannen zijn dan vooraf gehoopt.

Primeur: Video Ads op basis van Cost per Sale bij TradeTracker

18-12-2025 | 00:00:00
Hiermee biedt het bedrijf adverteerders en publishers de mogelijkheid om videocontent in te zetten met de zekerheid dat er alleen wordt betaald bij daadwerkelijke conversie.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.