
SAN New Kids: Closed on Monday, Star/P, The Committed Agency
Bekendmaking SAN New Kids on the Block Accent 2024 op 5 juni in Hilversum
Na presentaties bij Google Nederland in Amsterdam zijn drie bureaus geselecteerd als finalisten voor de SAN New Kids on the Block Accent 2024. De bureaus Closed on Monday, Star/P en The Committed Agency dingen mee naar deze prestigieuze prijs voor jonge bureaus.
Wie zijn de finalisten?
Selectie door vakjury en experts
De drie finalisten kwamen uit een shortlist van zes bureaus. De hoofdjury bestond uit vertegenwoordigers van vakmedia zoals Lukas Boon (Adformatie) en Nicolette Hulsebos (FONK), externe deskundigen Bert Hagendoorn (Agency Engines) en Nathalie Peters (Morgenfrisk), winnaar van vorig jaar Carina Snippe (Aigency Amsterdam), bureaudeskundigen Max van den Ingh (Unmuted) en Antoine Houtsma (Joe Public Amsterdam), en bestuursleden van SAN, Marieke Jansen-Rentmeester (FrieslandCampina) en Dave Frauenfelder (KPN).
De jury stond onder leiding van Lotte Willemsen, hoogleraar Strategische Communicatie aan de Universiteit van Amsterdam.
Bekendmaking op 5 juni in Hilversum
De winnaar wordt bekendgemaakt op donderdag 5 juni tijdens de uitreiking van de SAN Accenten in Studio 21 te Hilversum.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Karlien Serrarens en Inge Wortelboer in SAN bestuur
Maurice Kaan: Van regio naar impact met Abovo Maxlead
Joeri Jansen: Creativiteit begint bij evidence-based denken
LiveWall wint DIA en SAN Accent met digitale campagnes
SAN New Kids on the Block Accent bevestigt dat Closed on Monday werkt
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
GAMMA en VML Amsterdam lanceren duurzaamheidscampagne
Havas Lemz lanceert campagne tegen femicide
INDIE Amsterdam ontwikkelt Vader Aarde-campagne Milieudefensie
BUUT ontwikkeld met DEPT: strategie, design, experience
Joe Public lanceert introductiecampagne voor BUUT
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert