SAN New Kids: Closed on Monday, Star/P, The Committed Agency

Bekendmaking SAN New Kids on the Block Accent 2024 op 5 juni in Hilversum

Na presentaties bij Google Nederland in Amsterdam zijn drie bureaus geselecteerd als finalisten voor de SAN New Kids on the Block Accent 2024. De bureaus Closed on Monday, Star/P en The Committed Agency dingen mee naar deze prestigieuze prijs voor jonge bureaus.

Wie zijn de finalisten?

Selectie door vakjury en experts

De drie finalisten kwamen uit een shortlist van zes bureaus. De hoofdjury bestond uit vertegenwoordigers van vakmedia zoals Lukas Boon (Adformatie) en Nicolette Hulsebos (FONK), externe deskundigen Bert Hagendoorn (Agency Engines) en Nathalie Peters (Morgenfrisk), winnaar van vorig jaar Carina Snippe (Aigency Amsterdam), bureaudeskundigen Max van den Ingh (Unmuted) en Antoine Houtsma (Joe Public Amsterdam), en bestuursleden van SAN, Marieke Jansen-Rentmeester (FrieslandCampina) en Dave Frauenfelder (KPN).

De jury stond onder leiding van Lotte Willemsen, hoogleraar Strategische Communicatie aan de Universiteit van Amsterdam.

Bekendmaking op 5 juni in Hilversum

De winnaar wordt bekendgemaakt op donderdag 5 juni tijdens de uitreiking van de SAN Accenten in Studio 21 te Hilversum. 

www.sanaccent.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Karlien Serrarens en Inge Wortelboer in SAN bestuur

23-09-2025 | 15:05:29
Martijn Swijghuisen Reigersberg legt na jaren zijn rol als bestuurslid neer. Tegelijkertijd treedt SAN met vertrouwen een nieuwe fase in met de komst van Karlien Serrarens en Inge Wortelboer.

Maurice Kaan: Van regio naar impact met Abovo Maxlead

07-07-2025 | 10:13:00
De twee vestigingen in Hoorn en Oegstgeest, die in de loop der jaren organisch zijn gegroeid, zijn organisatorisch meer samengevoegd.

Joeri Jansen: Creativiteit begint bij evidence-based denken

07-07-2025 | 09:00:00
In gesprek met Peter Wybenga vertelt Joeri Jansen over de gedragswetenschappelijke basis van het werk bij Roorda

LiveWall wint DIA en SAN Accent met digitale campagnes

10-06-2025 | 09:23:01
LiveWall heeft twee prijzen gewonnen tijdens de Dutch Interactive Awards (DIA) en de SAN Accenten.

SAN New Kids on the Block Accent bevestigt dat Closed on Monday werkt

06-06-2025 | 16:27:00
Bas Vlugt is op bezoek bij Closed on Monday, want het bureau heeft de SAN New Kids on the Block Accent gewonnen. Oprichter Gookie Sassen staat hem te woord


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Corendon: na afscheid Cor en Don, Fitzroy creatief bureau

25-11-2025 | 20:55:24
Corendon heeft na een pitch die in september 2025 was uitgeschreven, Fitzroy als creatief bureau verkozen

Fightclub geeft ticket weg voor BAM Congress 2025

25-11-2025 | 16:35:00
Fightclub organiseert een actie waarbij deelnemers kans maken op een ticket voor het BAM Congress 2025.

Smirnoff start wereldwijde Why Change a Good Thing-campagne

25-11-2025 | 14:28:26
De campagne richt zich op de culturele positie van het merk en de nadruk op constante smaak en kwaliteit.

Dirk van den Bosch: iO is agency, tech én consultancy

25-11-2025 | 12:04:00
In een gesprek met Bas Vlugt vertelt Dirk van den Bosch hoe iO werkt op het snijvlak van technologie, creatie, marketing en consultancy

Rick Franx: Social-first en bewijslast bij Abovo Maxlead

25-11-2025 | 11:31:00
In een gesprek met Marketing Report vertelt Rick Franx hoe de verschuiving van creatie naar bewijslast het werk fundamenteel verandert
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.