Dove kiest na pitch voor Storyboard Agency

Storyboard agency breidt zijn samenwerking met Unilever verder uit en neemt na een succesvolle pitch ook de influencer marketing voor Dove in de Benelux op zich. Dit merk voegt zich bij AXE, Rexona, Robijn, Dove Men+Care en SUN, waarvoor Storyboard al strategische campagnes ontwikkelt. De eerste producties voor Dove zijn gestart en gaan eind januari live.

De pitch voor Dove kende concurrentie, met drie andere bureaus in de race.

Laurens-Jan Duvigneau, Head of Deodorants bij Unilever: “Storyboard heeft zich de afgelopen jaren bewezen als een partner die onze merken helpt groeien met vernieuwende, impactvolle campagnes. Hun visie en aanpak in influencermarketing sprongen eruit tijdens de pitch, net als hun vermogen om cultuur en influencerstrategie samen te brengen. Met Dove als grootste verzorgingsmerk van Unilever verwachten we samen grote stappen te zetten en bijzondere resultaten te behalen.”

Martijn de Kemp, founder van Storyboard: “Dove is voor ons een droommerk om voor te werken. Het merk combineert een krachtige boodschap over Real Beauty met een diepe verbinding met culturele trends en maatschappelijke thema’s. De Real Beauty-positionering is relevanter dan ooit en sluit perfect aan op onze missie om merken via datagedreven storytelling te verbinden met de cultuur van nu. Bij Storyboard streven we naar next level influencermarketing, waarin strategie, creativiteit en innovatie samenkomen. We kijken er enorm naar uit om samen met Dove verhalen te creëren die resoneren bij de doelgroep en bijdragen aan de doelstellingen van het merk.”

www.storyboard-agency.com

www.unilever.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.

Storyboard onderzoekt succesfactoren influencermarketing

27-05-2025 | 12:24:00
Uit onderzoek van Storyboard Agency blijkt dat tachtig procent van de Nederlanders tussen de 18 en 45 jaar aangeeft beïnvloed te worden door influencers

Storyboard Agency lanceert Dove-campagne in Benelux

03-04-2025 | 13:10:00
Storyboard Agency heeft de Benelux-campagne ontwikkeld voor Dove's productintroductie Whole Body Deo.

Storyboard Agency versterkt team en stelt MT aan

01-11-2024 | 10:11:00
Influencer marketingbureau Storyboard Agency breidt het team uit en stelt een ander MT aan.

[Marketing Report TV] Martijn de Kemp (Storyboard): Wij benaderen influencermarketing op een evidence-based manier

01-10-2024 | 11:45:00
Martijn de Kemp, CEO en Founder van Storyboard, is te gast bij Marketing Report TV. Hij vertelt over hoe zijn bureau zich heeft gespecialiseerd in evidence-based next-level influencermarketing om de effectiviteit voor merken beter te onderbouwen.

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

TBWA\NEBOKO ontwikkelt campagne AH: Maak deze kerst nog meer kerst

06-12-2025 | 06:00:00
De campagne, ontwikkeld door TBWA\NEBOKO, opent met een kerstfilm die dient als creatief middelpunt.

TBWA\NEBOKO ontwikkelt kerstwereld-campagne Albert Heijn

06-12-2025 | 05:45:00
TBWA\NEBOKO heeft de kerstcampagne van Albert Heijn ontwikkeld waarin emotie, inspiratie, productaanbod, winkelcommunicatie en digital samenkomen in één herkenbare wereld

Natwerk ontwikkelt campagne ‘t Feest begint bij Gall & Gall

06-12-2025 | 02:08:00
Natwerk heeft de feestdagencampagne van Gall & Gall ontwikkeld onder de noemer ’t Feest begint bij Gall & Gall

TBWA\NEBOKO ontwikkelt Staatsloterij-kerstcommercial: Geef elkaar een beetje geluk

06-12-2025 | 01:52:21
TBWA\NEBOKO heeft de kerstcommercial Geef elkaar een beetje geluk voor de Staatsloterij ontwikkelt. Daarmee wil de Staatsloterij uitstralen dat echt geluk niet in het winnen van grote prijzen zit, maar in de warmte en aandacht die we elkaar geven

Lidl met Nederlandse versie internationale kerstcampagne

06-12-2025 | 01:32:28
Lidl Nederland is gestart met de Nederlandse versie van de door Serviceplan Group UK ontwikkelde internationale kerstcampagne Elke dag de moeite waard
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.