
Dionne Stax en Steven Jansen geven eerste interview Kek Mama
Presentatrice Dionne Stax en dj Steven Jansen delen voor het eerst samen hun verhaal in een interview in Kek Mama. Het stel, dat binnenkort hun eerste kindje verwacht, geeft een kijkje in hun persoonlijke leven, iets wat ze tot nu toe altijd privé hebben gehouden.
Dionne en Steven ontmoetten elkaar vier jaar geleden tijdens de opnames van De 3 Sterren Camping. Hun eerste indrukken waren allesbehalve romantisch. Steven: "Ik kende jou alleen als nieuwslezeres van NOS. Ik dacht dat je een beetje saaiig was." Dionne: "Ik had ook vooroordelen over jou. Ik dacht: dat is ‘zo’n dj’."
Begin van hun relatie
In het interview vertellen ze openhartig over hoe hun relatie zich ontwikkelde. Steven: "We hebben een tijdje casual gedatet, voordat het serieus werd. Dat kwam vooral door mij. Na de lockdown was ik weer druk met optreden en wilde ik nog graag met vrienden op stap." Dionne voegt eraan toe: "Het had ook te maken met ons leeftijdsverschil. Ik ben nu 39, jij net 32. Dan zit je toch net in een andere fase."
Verwachtingen van het ouderschap
Ze delen ook hun verwachtingen rondom het ouderschap. Steven bekent: "Je mag het eigenlijk niet zeggen, maar ik hoopte stiekem op een jongen. Ik zag mezelf al op dat voetbalveld lopen en het duurde even voordat ik dacht: een meisje, ook leuk." Daarnaast krijgt het stel regelmatig vragen over hoe ze hun drukke levensstijl gaan combineren met het ouderschap. Steven: "Routine is niets voor ons. Ik vind ook dat een kindje in je leven moet groeien in plaats van dat wij alles opzij moeten zetten voor het kindje."
Het volledige interview met Dionne en Steven is te lezen in de nieuwste editie van Kek Mama Warm Winter Feest en ligt vanaf vandaag bij alle abonnees en vanaf 7 november in de winkels. Ook in dit nummer: Leslie Keijzer over haar postnatale depressie in het boek Mama huilt harder.
www.familyblend.nl
www.kompaspublishing.nl
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
ShowHeroes lanceert productievideoplatform ShowHeroes MAX
Kek Mama focust op bewustwording, online en duurzaamheid
[Onderzoek] Kek Mama: 87 procent van de moeders in Nederland heeft te maken met momshaming
[Interview] Jannine Berkelaar: Kek Mama gelooft in mombracing in plaats van momshaming
[Interview] Zoë Servaas (Familyblend) over de overname van Baby op komst
Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen