
Decathlon opent pop-up Padel Court op Centraal Station van Rotterdam
Ter promotie van het Decathlon Premier Padel Tournament heeft Decathlon, als hoofdsponsor, een abri omgetoverd tot padelkooi om reizigers kennis te laten maken met deze populairder wordende sport. De felblauwe vloer en het karakteristieke gaashekwerk rondom de tramhalte nodigen reizigers uit voor een potje.
Naast de padelkooi, zal de komende weken een Total View reclametram door het centrum van Rotterdam rijden. Een aantal Rotterdammers waren met rackets en ballen naar het perron gekomen, zodat ze, voordat de tram arriveerde, nog even de bandeja konden aanscherpen.
Decathlon en Premier Padel Rotterdam zijn een samenwerking overeengekomen die het sportmerk drie jaar als naamgever verbindt aan het grootste padeltoernooi.
Decathlon Premier Padel Rotterdam vindt plaats van 8 tot en met 15 september 2024 in Rotterdam Ahoy.
Bart Bouwmeester, Digital Marketing Specialist bij Decathlon: "We zijn ontzettend blij dat we in samenwerking met O2H Creative Solutions en Out of Home Masters deze volgende stap in de inzet van buitenreclame hebben kunnen realiseren. Met de toevoeging van de padelbaan-abri en reclametram aan onze campagne hebben we twee mooie eye-catchers in Rotterdam waarmee we de sponsoring van het toernooi en Decathlon als dé padelspecialist van Nederland kunnen benadrukken."
Credits:
Creatie en productie: O2H Creative Solutions | Bureau: Out of Home Masters
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Fightclub ontwikkelt hemelse BBQ-inhaker voor Kamado Joe
[Vacatures] Out of Home Masters zoekt een Client Lead Manager
Reality Check: The real potential of (D)OOH
Cornelie Weller Managing Director Out of Home Masters
[Vacatures] Out of Home Masters zoekt een (D)OOH Planner
Gepubliceerd door: Daan Dekkers