Coen Zuijdervliet creatief directeur en partner DCVF

Per 1 september is Art Director Coen Zuijdervliet creatief directeur en partner bij activatiebureau De Combinatie van Factoren (DCVF) in Amsterdam. Hij wil dynamiek, innovatie en resultaten die ertoe doen.

Geen buikgevoel hier

De aanpak van DCVF is doeltreffend: het bureau combineert creatieve intelligentie met de nieuwste inzichten uit de gedragswetenschap. Coen Zuijdervliet: "Geen buikgevoel hier, we laten onze creaties spreken dankzij kennis en expertise. Want in een wereld vol transities is een solide aanpak, op basis van gedrag, van groot belang. Dat is hoe wij onze klanten begeleiden in hun transities. En daarbij zijn we altijd op zoek naar verrassingen, niet naar trucjes."

Michael van Kerkwijk, Managing Director en partner DCVF: "Met Coen halen we een zeer ervaren en bevlogen creatief directeur in huis. Zijn energie en positieve blik doen ons versnellen op de weg die we met het bureau zijn ingeslagen."

Koesteren van jong talent

Coen Zuijdervliet beaamt dat hij komt inspireren en uitdagen. Daarbij kijkt hij ook nadrukkelijk naar de toekomst. Coen Zuijdervliet: "Eén van mijn prioriteiten is het koesteren van jong talent. Bij DCVF hebben we een schat aan jonge, getalenteerde geesten die willen schitteren. Dat kunnen ze onder begeleiding van senioren die hun wijsheid delen. Dus hou ons in de gaten, want we blijven groeien en verwachtingen overtreffen!"

www.dcvf.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Sanne Demir: Ons brein werkt ons soms flink tegen

28-10-2025 | 11:09:30
In recent onderzoek van Mediatest werd een zorgwekkend beeld opnieuw bevestigd: jongeren werken meer uren, maar sparen lukt nauwelijks

DCVF haalt AI-experts binnen voor verdere groei

25-09-2025 | 10:33:38
Met de komst van Lieke Bügel en Maarten Hofland wordt AI net zo vanzelfsprekend binnen de werkwijze van het bureau als de DCVF’ers zelf.

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Sanne Demir: AI is de opschudder die de industrie nodig had

17-09-2025 | 15:43:54
In aanloop naar de Influencer & Content Marketing Awards 2025 spreken we met de juryleden. Vandaag spreken we met Sanne Demir

[Vacatures] DCVF zoekt een Strategie & Gedrag Stagiair

21-08-2025 | 11:35:00
DCVF is per direct op zoek naa een Strategie & Gedrag Stagiair - Danzigerkade 13e, Amsterdam


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Interview] Carolien Bos (Menzis): Er voor iemand zijn is de kern

31-10-2025 | 15:07:00
Carolien Bos is directeur klant & markt bij zorgverzekeraar Menzis. Onlangs kondigde Menzis aan de door N=5 ontwikkelde campagne Dan is er Menzis te lanceren en voor een andere positionering te kiezen met de missie Wij kiezen voor de mens. We spreken met Carolien Bos hierover

Stan Molemaker hoofdambassadeur Movember 2025

31-10-2025 | 10:57:08
De campagne wil mannen aanmoedigen open te praten over mentale gezondheid en elkaar actief te steunen.

Bibliotheken starten campagne Heel Nederland Leest

31-10-2025 | 09:05:12
Bezoekers ontvangen gratis Onder de paramariboom van Johan Fretz om deze maand samen te lezen en het gesprek aan te gaan.

[Vacatures] Giesbers Retail zoekt een Campagnemanager

31-10-2025 | 08:13:00
Giesbers Retail is per direct op zoek naar Campagnemanager (HBO · 32/40 uur) Arnhem 

Media Reverse en Habufa lanceren XOOON-campagne op tv

30-10-2025 | 16:09:00
In de najaarscampagne van XOOON, onderdeel van Habufa Meubelen, staat de huiskamer centraal.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.