Céline van Nes van Publicis Groupe NL in Cannes Lions jury

Het Cannes Lions International Festival of Creativity heeft de juryleden bekend gemaakt, tevens degene die Nederland gaan vertegenwoordigen.

Publicis Groupe Nederland kondigt aan Céline van Nes is gekozen om deel uit te maken van de jury op het Cannes Lions International Festival of Creativity. Dit is een bijzondere prestatie in de reclamewereld en ze zijn meer dan trots.

Céline van Nes: "Knijp me, ik zal wel aan het dromen zijn! Het is een eer om aan te kondigen dat ik dit jaar jurylid zal zijn voor de Creative Data Lions op Cannes Lions. Ik kan niet wachten om mijn perspectief in te brengen in de jurykamer, waar ik de innovatieve creativiteit zal beoordelen die de standaard voor het komende jaar opnieuw zal definiëren."

Dit is de kans om jouw werk beoordeeld te zien worden door enkele van de besten in de branche, en mogelijk erkenning te krijgen op het wereldtoneel. Bekijk hier de volledige lijst van juryleden: https://www.canneslions.com/awards/jury

Eduardo Marques, CCO Publicis Groupe NL: "We hebben er alle vertrouwen in dat Céline haar uitzonderlijke inzicht en creativiteit zal bijdragen aan de jury van Cannes. We kunnen niet wachten om te zien hoe zij de wereld van de reclame zal opschudden bij dit prestigieuze evenement. Go rock it, Céline!"

www.publicisgroupe.nl

www.boomerangagency.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Publicis Groupe viert 100 jaar met AI-film over veerkracht

04-12-2025 | 14:09:27
Onder leiding van Publicis Conseil vertelt de productie A Lion Never Gives Up het verhaal van een eeuw vol transformatie, vastberadenheid en heruitvinding, van de oprichting in Montmartre tot de opkomst van kunstmatige intelligentie.

Publicis Groupe helpt MediaMarkt aan sterk werkgeversmerk

02-12-2025 | 10:03:30
Onder de pay-off Dát is nou MediaMarkt laat de organisatie zien hoe het echt is om er te werken.

Mondelez investeert 40 miljoen in AI voor marketingefficiëntie

27-10-2025 | 14:03:00
Snacksproducent Mondelez investeert meer dan 40 miljoen dollar in een AI-tool die de kosten voor reclameproductie met 30 tot 50 procent moet verlagen.

Heineken en LePub spelen met AI-vriendschap

21-10-2025 | 11:46:00
De bierbrouwer zet het contrast neer tussen kunstmatige verbondenheid en het merkstandpunt dat échte vrienden ontstaan aan een échte bar met een echt bier.

Deepti Velury CEO Global Production bij Publicis Groupe

06-10-2025 | 10:40:03
In deze rol gaat Velury leidinggeven aan de contentstudio’s, internationale productiehubs en AI-platforms van het bedrijf


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Marketing Week] Bob Koigi: marketeers verhogen digitale bestedingen in 2026

12-12-2025 | 12:00:24
Flexibiliteit in budgetten staat daarbij centraal: 85 procent verwacht ook in 2026 tussentijdse bijstellingen.

Fightclub zet mens centraal in campagne Hulphond Nederland

12-12-2025 | 09:19:11
De campagne laat zien wat hulphonden betekenen voor mensen die dagelijks leven met PTSS, epilepsie of andere beperkingen.

[Vacancy] Cheil Benelux has a position for Medior Strategist / Strategy Manager

12-12-2025 | 08:53:00
Cheil Benelux is directly looking for Medior Strategist / Strategy Manager - Hybrid | Amsterdam

[Vacatures] AndAgency Amsterdam zoekt een Senior PR & Events Manager

12-12-2025 | 08:02:00
AndAgency Amsterdam is per direct op zoek naar Senior PR & Events manager - Fulltime · Amsterdam

[Vacatures] AndAgency Amsterdam zoekt een Senior Paid Social Specialist

12-12-2025 | 07:47:00
AndAgency Amsterdam is per direct op zoek naar Senior Paid Social Specialist - Fulltime · Amsterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.