Céline van Nes van Publicis Groupe NL in Cannes Lions jury

Het Cannes Lions International Festival of Creativity heeft de juryleden bekend gemaakt, tevens degene die Nederland gaan vertegenwoordigen.

Publicis Groupe Nederland kondigt aan Céline van Nes is gekozen om deel uit te maken van de jury op het Cannes Lions International Festival of Creativity. Dit is een bijzondere prestatie in de reclamewereld en ze zijn meer dan trots.

Céline van Nes: "Knijp me, ik zal wel aan het dromen zijn! Het is een eer om aan te kondigen dat ik dit jaar jurylid zal zijn voor de Creative Data Lions op Cannes Lions. Ik kan niet wachten om mijn perspectief in te brengen in de jurykamer, waar ik de innovatieve creativiteit zal beoordelen die de standaard voor het komende jaar opnieuw zal definiëren."

Dit is de kans om jouw werk beoordeeld te zien worden door enkele van de besten in de branche, en mogelijk erkenning te krijgen op het wereldtoneel. Bekijk hier de volledige lijst van juryleden: https://www.canneslions.com/awards/jury

Eduardo Marques, CCO Publicis Groupe NL: "We hebben er alle vertrouwen in dat Céline haar uitzonderlijke inzicht en creativiteit zal bijdragen aan de jury van Cannes. We kunnen niet wachten om te zien hoe zij de wereld van de reclame zal opschudden bij dit prestigieuze evenement. Go rock it, Céline!"

www.publicisgroupe.nl

www.boomerangagency.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Deepti Velury CEO Global Production bij Publicis Groupe

06-10-2025 | 10:40:03
In deze rol gaat Velury leidinggeven aan de contentstudio’s, internationale productiehubs en AI-platforms van het bedrijf

Heineken zet rode ster op groene daken voor verbinding

30-09-2025 | 11:27:00
Daarmee wil Heineken het spanningsveld doorbreken waarin moderne steden wel zijn gebouwd voor verbinding

Boomerang zet mentale gezondheid centraal op Adnight

30-09-2025 | 08:42:00
Het programma onderzoekt thema’s als creativiteit onder druk, inclusiviteit in media en authentieke representatie in campagnes.

Publicis Groupe neemt digitaal bureau Chain Reaction over

25-09-2025 | 12:20:18
Daarmee breidt het zijn expertise uit op het gebied van performance marketing, content en experience design in de regio

Publicis: Meerderheid staat open voor inclusieve reclame

17-09-2025 | 09:45:59
Publicis Groupe NL presenteert de tweede editie van het Brands, Pride & Advertising-onderzoek.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bekende Nederlandse vrouwen delen ervaringen in TENA-campagne

17-10-2025 | 12:37:27
Rond Wereld Menopauze Dag lanceert TENA de campagne Het is stil voor de overgang, ontwikkeld in samenwerking met Publicis Groupe Nederland en Boomerang.

Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta

17-10-2025 | 11:30:46
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager

17-10-2025 | 09:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.